Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PPF? Hjemmeside? Finner ikke med googlesøk? Har prøvd å søke, sendt forespørsler til speedong, motornord osv. Jeg har ikke fått tak i noe hyllevare hvertfall. Finnes en god del til stempeldiameter 91,5mm , finnes en del til motorer med 144mm råder. Men standard b34/5 råder har jeg ikke funnet noe fornuftig- linker?

tenkte nå i første hånd boring 92,5-93(92,5 er 2. overdim. 

Skrevet
7 timer siden, DrSakke skrev:

PPF? Hjemmeside? Finner ikke med googlesøk? Har prøvd å søke, sendt forespørsler til speedong, motornord osv. Jeg har ikke fått tak i noe hyllevare hvertfall. Finnes en god del til stempeldiameter 91,5mm , finnes en del til motorer med 144mm råder. Men standard b34/5 råder har jeg ikke funnet noe fornuftig- linker?

tenkte nå i første hånd boring 92,5-93(92,5 er 2. overdim. 

Det er nok ikke mye slikt som er hyllevare, er nok ikke noe som er stor etterspørsel etter, var vel 8 uker levering på mine. 

Hør med Stavik tekniske, 918 25 622, jeg handlet rådet og stempler fra han.

Skrevet (endret)

Har snakket med J.Stavik. Initialt virket det som at det var veien å gå, men når jeg sist kontaktet og ville ha bekreftelse at han kunne levere så har han ikke svart på meldinger....

mvh

Sakke

ps. Tel.nr du la ut er til nordbohus i molde....

Endret av DrSakke
Skrevet
2 timer siden, DrSakke skrev:

Har snakket med J.Stavik. Initialt virket det som at det var veien å gå, men når jeg sist kontaktet og ville ha bekreftelse at han kunne levere så har han ikke svart på meldinger....

mvh

Sakke

ps. Tel.nr du la ut er til nordbohus i molde....

Merkelig, er det nummeret jeg har meldingskommunikasjon med han på, mulig han jobber der. 🤔

Skrevet (endret)

Når jeg satte inn nummer i 1881 så kom det frem nordbohus, googlesøk på firmanavn så kommer dette nummeret opp, firmanavn i 1881 oppgir ingen nummer.... 

er nok riktig nummer, men pussig...

jeg fant ham via messenger/fb da jeg fikk bare tips med hannes navn og ikke firma...

Endret av DrSakke
Skrevet
På 28.12.2025 den 8.00, Iv3rs3n skrev:

Her har du stempler med ønsket borr fra PPF 😁👍🏼

PPF - M30B35 92,50mm

Edit: såg først etter jeg hadde posta at det var allerede et svar som jeg hadde oversett 😅 

Med CR 9.0:1... men går tydeligvis å bestille med andre CR også ser jeg, og ikke så ille pris. 
takk!!
mvh

sakke

Skrevet

Men du, jeg har nettopp sittet og søkt på hvordan man kan bygge en utendørs vedfyrt badstu, og i en tråd fra 2010 dukket det opp en kar som kaller seg DrSakke, er det du kanskje? 🙂

Skrevet

Vil du ha tips så bare send melding. Vi har tre utendørs badstuer i familien og jeg har bygget badstu i leilighet og hus. 
mvh

Sakke

Skrevet
29 minutter siden, DrSakke skrev:

Vil du ha tips så bare send melding. Vi har tre utendørs badstuer i familien og jeg har bygget badstu i leilighet og hus. 
mvh

Sakke

Gjerne det, og om du har bilder fra byggingen og vil dele 🙂👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...