Gå til innhold

Bmw e90 2006 pris


Karlsen2k
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en Bmw e90 2006mod ( M47 ) // Manuell

Den har: Full M-sport, Største lydpakka, største nav

Akkurat bikka 180k km

Ny turbo, nye bremser både foran og bak, Nye glødeplugger og gløderelee og nye sommer å vinterdekk.

- litt dårlige bakdempere.

 

Han ville ha 105 000 + omregistrering for bilen.

Så jeg lurer på om dette er en grei pris eller om den eventuelt er litt overpriset.

Legger og til et bilde av bilen.

Var 2-3 parkeringsbulker på den, men de var så små at vil ikke tro at det har noe å si.

bmw e90 vj.jpg

Endret av Karlsen2k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 318d eller 320d?

Min 325ix (riktignok E91) kostet ca. det samme. 130k km på telleren. Ikke M-sport da. Jeg vil tro at du kan finne en del biler med 6 sylindre av samme årgang til denne prisen, særlig om 5-serie kan være aktuelt.

Du kan jo se hva annet du får for samme pris (man skal selvfølgelig være obs på N47, men likevel):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=255007565

Hvis M-sport ikke er et must så er det en del tilsvarende biler som ligger ute billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, E.C. skrev:

Er det 318d eller 320d?

Min 325ix (riktignok E91) kostet ca. det samme. 130k km på telleren. Ikke M-sport da. Jeg vil tro at du kan finne en del biler med 6 sylindre av samme årgang til denne prisen, særlig om 5-serie kan være aktuelt.

Du kan jo se hva annet du får for samme pris (man skal selvfølgelig være obs på N47, men likevel):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=255007565

Hvis M-sport ikke er et must så er det en del tilsvarende biler som ligger ute billigere.

Så 105k for den bilen er ikke noe særlig over priset i dine øyne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, E.C. skrev:

Jeg vil si at 105k + omreg + nye dempere er noe i det høyeste laget. Om du tåler en bil uten M-sport, litt høyere km-stand og kanskje automat eller stasjonsvogn så kan du få en 320d til omtrent 50-60k.

Var ingen rust på den, aldri kjørt med på veier som strøs med salt.

Veldig usikker på om den er overpriset eller helt ok priset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet for +15år gamle biler over 40k er vel styrt mot kjøpere med littegranne spesielle preferanser. By 70 og se hva selger er villig til. Er dette en bil du skal ha i flere år så er vel ikke 30k uansett så mye over 5-6år.. men, er du villig til å skru eller bruke endel penger på verksted?
Voksne BMW’r er på ingen måte lytefrie og egeninnsats med feilsøk og vilje til å begi seg ut på små (og kanskje større) reparasjoner kan spare deg for mange penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...