sveigis Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Ja her har du både fornuftig hverdagsbil (I3 ) og topp notch kosebil. Men det var ikke måte på til oppmøte fra Rogaland . Legger merke til at Porschefolk / klubben her nede er flinke til å finne på ting virker det som . Er jo litt Porsche folk her på Fevik som du sikkert vet 😊
Lars89 Skrevet 18 timer siden Forfatter Skrevet 18 timer siden @papertiger Efficient grip ja. Egentlig en Renault Scenic-størrelse. Ble stødigere å kjøre på 195-dekk. Og ser bedre ut enn med sykkelhjula. 911 er brukenes til det meste. Møtte på han som importerte bilen til Norge i Sirdal. Han hadde både kjørt i alpene og kjørt 7.32 på Ringen. Takk for det @Fredrik 90 Greit med lokale klubber der det skjer litt. I Arendals-avdelinga er det mye kjøring mens Kristiansand er mer stasjonært. Men er snakk om å få til mer kjøring her også. BMWCCN Agder prøver hardt å få til noe for Bmw også. Skulle gjerne hatt enda bedre oppmøte på de forskjellige klubbene, men stiller selv så ofte jeg kan. Får håpe Porsche Center Kristiansand består. Jeg tenker det er viktig å være tilstede i regionen selv om butikken isolert sett kanskje går i minus. 991 er tålig moderne, men har også rå lyd og relativt dårlig isolert. Bra kompromiss. Vurderte 997 GT3 også, men den mangler ESP så det får evt bli neste gang. @sveigis Greit å ha litt forskjellig. Har kjørt 1500km med 911 siden jeg fikk den så blir faktisk i3 til Oslo i morgen. Ja Rogaland stiller sterkt. Var likt i fjor da vi besøkte Lindland (Racing sjåfør). Er nok delvis pga folk ikke får vite om det i tide. Planer fremover nå er vårmønstring på Øvrevoll (uten bil), Gullknapp og Porsche Meet på Rudskogen evt også Søkndal. På sikt må man få tatt seg en tur nedover kontinentet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå