Gran3 Skrevet Mai 13, 2022 Share Skrevet Mai 13, 2022 (endret) Hei! Kjøpte veivhusventilasjon til min E61 525D lci fra GS. Jeg gikk for den originale fra BMW, men det fulgte ikke med filter? Har sett at det finnes to typer, dette er vel av den gamle typen. Merkelig at det ikke fulgte med filter. Hvor får man kjøpt filter, og er det flere som har opplevd det samme? Kjipt når jeg hadde planlagt å bytte det i morgen.. link: https://www.gsbildeler.no/servicedeler-filter/filter_veivhus_original___598392?oq=Veivhusventilasjon Endret Mai 13, 2022 av Japsern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 Filter ble kuttet ut i 2002 eller noe. Det er bare en anordning for å la olje renne tilbake igjennom toppdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 Stemmer at de ble kuttet ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 Har faktisk en e39 og en E61 fra 2006 med M57. På den gamle motoren er det et filter, mens på den nye M57TU/M57N er det en plastdel. Skal faktisk akkurat til å gå og bytte olje og veivhusventilasjon på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 16, 2022 Share Skrevet Mai 16, 2022 På M57N2 igjen så er det vel ingenting om jeg husker rett fra de jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå