NeonMuffler Skrevet Februar 1 Skrevet Februar 1 nydelig arbeid, skulle tatt lik runde på traversen og understell må bare få tid hehe
Olaandref Skrevet Februar 1 Forfatter Skrevet Februar 1 31 minutter siden, NeonMuffler skrev: nydelig arbeid, skulle tatt lik runde på traversen og understell må bare få tid hehe Takk for det 🙂 Veldig greit å ta det nå, og så varer det forhåpentligvis en stund 🙂
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden På 11.2.2025 den 21.15, Glenny93 skrev: Detta blir bra👏🏻 Har et håp om det på sikt ja 🙂
Olaandref Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Liten stund siden sist jeg oppdaterte nå, ikke har det skjedd så mye fysisk på bilen heller, men fikk lakket litt understellsdeler i kveld, ble tålig fornøyd med resultatet, får bare håpe lakken blir sittende på. Har hørt litt forskjellig om den, alt fra de som er strålende fornøyd, til de som har kunnet plukke lakken av flakvis, så vi får se. Jeg kunne selvfølgelig sendt alt til pulverlakking, men jeg syns det er fint å pusle litt med slike ting selv, og kanskje ikke gjøre som alle andre i alt, dessuten setter jeg veldig pris på disse stundene der jeg kan kose meg i ro og fred, og bare gjøre mitt. 🙂 Kom over to ting jeg nesten ikke hadde regnet med å finne, og når det plutselig dukket opp en annonse på Finn var det bare å hive seg rundt, egentlig var det bare 3,6 ECU som var lagt ut, men når selgeren sa at han hadde luftmengdemåler og, var det nesten for godt til å være sant. Men, spørsmålet er om jeg kan bruke det, tanken var å kjøpe datasprut, siden det blir såpass mye høyere comp, i tillegg til at motorvolum blir økt fra 3,535 til ca 3,6 liter, og at det mest trolig blir hvassere kammer. Er det mulig å gjøre noe med original ECU, eller er det sprut som gjelder? Har og handlet en del andre motordeler, men får oppdatere mer om de når de kommer, men jeg kan si såpass at bunndelen nærmer seg å kunne bores og balanseres. 🙂 DrSakke og E.C. reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå