Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Ingvaldsen skrev:

Sikker på at du har nok luft ? Disse trenger vell fort 600liter/min

Nei, jeg tror ikke jeg har nok, min er vel på ca 400l/min, så jeg tenkte å teste på en større kompressor. Må sjekke litt i dokumentasjonen som fulgte med, tester først og leser etter på, som sikkert mange andre gjør 🙂

Skrevet

Ble jo meget bra i hjulhuset! 

Når det gjelder NLF område så lykke til🙈 Har kjempa mot kommunen i 6 år for og få bygge en garasje til i NLF... Etter og ha tatt det politisk står det nå på vent frem til ny kommunedelplan, som er utsatt på ubestemt tid🙄

Skrevet

Hehe ja er noe dritt med sånn karosseri masse, fjernet alt bak på min E60 og hadde nok masse langt nede i både bokser og sokker 😂 jeg brukte boremaskin og slipemaskin med stålrondeller, men så kjekk ut den der du har ja, har anskaffet meg kompressor med 4.5 kubikk så luft har jeg nok av når jeg har fått fikset den.

Skrevet
43 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ble jo meget bra i hjulhuset! 

Når det gjelder NLF område så lykke til🙈 Har kjempa mot kommunen i 6 år for og få bygge en garasje til i NLF... Etter og ha tatt det politisk står det nå på vent frem til ny kommunedelplan, som er utsatt på ubestemt tid🙄

Det blir bra, med litt tålmodighet ja. 🙂

Ja, det er håpløst det der, håper det skal gå greit her, siden det har stått et større bygg på tomten her før, som blåste ned under en orkan for ti år siden, det jeg tenker å bygge er ca halvparten så stort, i tillegg ligger det på det som er plenen min i dag, så det er ikke veldig aktuelt med noe jordbruk der, det som er dyrket mark har jeg en bonde som slår og vedlikeholder for meg.

Skrevet
20 minutter siden, Haug530D skrev:

Hehe ja er noe dritt med sånn karosseri masse, fjernet alt bak på min E60 og hadde nok masse langt nede i både bokser og sokker 😂 jeg brukte boremaskin og slipemaskin med stålrondeller, men så kjekk ut den der du har ja, har anskaffet meg kompressor med 4.5 kubikk så luft har jeg nok av når jeg har fått fikset den.

Jeg begynte med det, men det tok vanvittig med tid, så jeg la det på hylla i påvente av mer anvendelig verktøy 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...