PIIIPower Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Er det noen som veit om noen som selger dette i Norge, eller som vil låne/leie ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Haha, nå har du flaks så akkurat en slik på finn i går: https://www.finn.no/278463774 PIIIPower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Er det ikke bare å sette på en latmann, låse den fast og dra motoren på startern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 35 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Er det ikke bare å sette på en latmann, låse den fast og dra motoren på startern Bolten skal sikkert trekkes til igjen og, med 100Nm+ 60grader+60grader+30grader. Det er forholdsvis heftig uten riktig verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 26, 2022 Share Skrevet Oktober 26, 2022 Jeg skiftet min uten spesial verktøy, uten store problemer. Strammet så mye jeg fikk til med bilen i 5.gir og full brems, med et 2 meter langt stålrør på 3/4" forlenger. Om det var nok vet jeg ikke, men den kom ikke av på de neste 3-5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2022 Da kan jeg sikkert låne ut denne i fremtiden 😊 Det er først og fremst stramminga som er kjekt med verktøyet, men stort sett er det mer smooth i bruke tiltenkt verktøy enn ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sander Næss Skrevet Mai 29 Share Skrevet Mai 29 På 26.10.2022 den 21.52, PIIIPower skrev: Da kan jeg sikkert låne ut denne i fremtiden 😊 Det er først og fremst stramminga som er kjekt med verktøyet, men stort sett er det mer smooth i bruke tiltenkt verktøy enn ikke.. Hei. Har du dette verktøyet nå?😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 29 Forfatter Share Skrevet Mai 29 Jepp! 🔧 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Rifai Skrevet August 28 Share Skrevet August 28 På 29.5.2024 den 18.35, PIIIPower skrev: Jepp! 🔧 Vil du evt. låne det ut/ selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå