Gnusmas123 Skrevet i går, 08:33 Forfatter Skrevet i går, 08:33 Det nærmer seg sesongstart! 😁 Z3'en er i god stand, men den er gammel. Eg har i år som tidligere gjort litt forebyggende og litt nødvendig arbeid. Følgende er gjort: -Ny vannpumpe -Ny Radiator -Ny Dynamo -Tetning mellom oljefilterhus / blokk -Veivsensor -Kam sensor -Tomgangsregulator -Gass posisjonsensor -Oljeseparator + tilhørende slanger Storservice på motor / gir. + Rens av Vanos solenoider og bytte av filter i vanos. Avgassreduserings luftpumpe er fjernet og tilkoblinger er blendet. Vakuumstyring er fjernet. Godt å bli kvitt det man kan av unødvendig vakuum. Legger ved litt bilder. Lars89, sveigis, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8
Orjan Skrevet i går, 09:05 Skrevet i går, 09:05 Herlig arbeid du har gjort med disse bilene 👍 Gnusmas123 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 09:17 Skrevet i går, 09:17 Ja er så gøy dette og se hvordan du styrer på her . Og ikke minst så flotte biler 😊 Gnusmas123 reagerte på dette 1
RF91 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Ska du byta ut termostaten i oljefilterhuset? Ifølge internett (og då e da seff sant) so kan den setta seg fast når den bynna å bli gammal. Ska byta den på S54'en min ettekvart 🙂 Gnusmas123 reagerte på dette 1
Gnusmas123 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 5 timer siden, RF91 skrev: Ska du byta ut termostaten i oljefilterhuset? Ifølge internett (og då e da seff sant) so kan den setta seg fast når den bynna å bli gammal. Ska byta den på S54'en min ettekvart 🙂 Det har eg ikkje tenkt på og heller aldri hørt skal vere eit problem. Men hadde absolutt ikkje skadet i samme slengen 😄 Eg får lese meg opp på det og notere det på «vinteren 2025/2026 to do» lista😜 Takk for tipset !
RF91 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 9 timer siden, Gnusmas123 skrev: Det har eg ikkje tenkt på og heller aldri hørt skal vere eit problem. Men hadde absolutt ikkje skadet i samme slengen 😄 Eg får lese meg opp på det og notere det på «vinteren 2025/2026 to do» lista😜 Takk for tipset ! Såg Sreten/M539 Restorations bytte ut dan på M54'en sin, meina eg da va. @Eystein Osegjorde vel da samma på E36'en? 🤔 Endret 4 timer siden av RF91 Gnusmas123 reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Stemmer. Jeg bytta ventil i oljefilterhuset på min m52. Ser det på side 45 i tråden min Gnusmas123 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå