Ingvaldsen Skrevet Lørdag kl. 14:06 Skrevet Lørdag kl. 14:06 sier litt om byggekvalitet når små duppeditter som dette kan demonteres uten at det spruter plastikk overalt Saltkjelen og KMT reagerte på dette 2
ehaugsnes Skrevet Lørdag kl. 14:16 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 14:16 8 minutter siden, Ingvaldsen skrev: sier litt om byggekvalitet når små duppeditter som dette kan demonteres uten at det spruter plastikk overalt Det var ikke noe problem😄 men midtkonsollen på e65’n består av sinnsykt mange deler, og kan ikke demonteres uten og ta ut seter. Så litt jobb er det men gjør det enklere at alt er skrudd bra sammen gnilb og KMT reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Søndag kl. 12:03 Skrevet Søndag kl. 12:03 Er så tilfredsstillende å se dette arbeidet du legger bak her på denne ,det må jeg si . Og enig med @Ingvaldsen her . Fra en tid Bmw la flid i tingene sine mtp kvalitet 😊❤️ Ser jo bare på de eldste mine der kan man demontere de minste lister uten og ødelegge alt som finnes . Gnukkelars reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Gikk løs på bakre midtkonsoll idag. Den var godt sammenskrudd gitt😅 men med litt googling og tålmodighet fikk jeg demontert alt uten og ødlegge noe. Arbeidssomt, men koser meg litt med sånt arbeid og. Nå går det iallefall an og lakkere skinnet ordentlig! Tipper at trelista her veier like mye som alle interiørlistene i hele e46’n til sammen Kolstad Jr., sveigis, Saltkjelen og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå