sveigis Skrevet Juli 6 Skrevet Juli 6 Det er en fryd å se en e65 som dette . Som jeg alltid har sagt ,så er dette en av mine favoritt Bmwer .😊 De kjører som de skulle vært bare noen få år gamle og man sitter som en konge i de ,nei du er heldig . Forøvrig gøy å se fiks på kamera og ratt ble kanon .🙌 Saltkjelen reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 17:49 Forfatter Skrevet Søndag kl. 17:49 På 6.7.2025 den 11.26, sveigis skrev: Det er en fryd å se en e65 som dette . Som jeg alltid har sagt ,så er dette en av mine favoritt Bmwer .😊 De kjører som de skulle vært bare noen få år gamle og man sitter som en konge i de ,nei du er heldig . Forøvrig gøy å se fiks på kamera og ratt ble kanon .🙌 Takk for det😁
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 17:54 Forfatter Skrevet Søndag kl. 17:54 Ble en liten runde med e65’n i helga! Åfjord - Trondheim - Lesja - Breim - Gol - Rudskogen - Åfjord 😅 fikk endelig prøvd den på langtur. Ikke noe og utsette på komforten iallefall, kjører som en drøm på 21" hjul. Stille inni er den og😊 og kjøre e39 nedover vestlandet var helt nydelig, fy faen så mye fine plasser og natur vi har her til lands🤩 men litt for mye turister nå. totalt 1700km på hele turen. Så forresten ikke en eneste e65 på turen heller. Målte forbruket fra rudskogen og hjem. 0,66 er meget innafor på en så stor bil😊 men det var stort sett maks i fartsgrensa pga ferietrafikk Ampera, mr.pingu, mslello og 7 andre reagerte på dette 10
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 19:44 Skrevet Søndag kl. 19:44 Drit i å post bilder av E65en hele tiden a. Hver eneste gang jeg ser din eller den i familien til @Ingvaldsen farer jeg rett inn på Mobile. Dette er intet annet enn vakkert! mr.pingu og ehaugsnes reagerte på dette 1 1
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 19:56 Forfatter Skrevet Søndag kl. 19:56 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Drit i å post bilder av E65en hele tiden a. Hver eneste gang jeg ser din eller den i familien til @Ingvaldsen farer jeg rett inn på Mobile. Dette er intet annet enn vakkert! Føler meg som en god influenser, @Ingvaldsen har sagt at han skal ha en e65 etterhvert han og😂 men mobile - det er kanskje ikke så mange bra biler her til lands? Regner med du skal kanskje ha en individual med litt motor?
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 20:06 Skrevet Søndag kl. 20:06 8 minutter siden, ehaugsnes skrev: Føler meg som en god influenser, @Ingvaldsen har sagt at han skal ha en e65 etterhvert han og😂 men mobile - det er kanskje ikke så mange bra biler her til lands? Regner med du skal kanskje ha en individual med litt motor? Hehe, det blir rene E65-klubben i Norge etter hvert. Jeg har ikke undersøkt særlig her til lands, men kjenner lysten på en ren bensin V8 i form av 740i eller 750i. Ikke så farlig med Individual, men det skader jo på ingen måte. Det er viktigere for meg å finne en "mint condition" på en sånn bil i så fall.
ehaugsnes Skrevet Søndag kl. 20:10 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:10 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Hehe, det blir rene E65-klubben i Norge etter hvert. Jeg har ikke undersøkt særlig her til lands, men kjenner lysten på en ren bensin V8 i form av 740i eller 750i. Ikke så farlig med Individual, men det skader jo på ingen måte. Det er viktigere for meg å finne en "mint condition" på en sånn bil i så fall. Plass til fler medlemmer i den klubben, er kjedelig på facebook-gruppene for e65 iallefall. Er tydelig at det ikke er den mest populære modellen😅 men ja, finner du en mint en så trumfer jo det ganske mye. Tror også at bensiner er rett motor i en slik en da😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå