Mimmi1 Skrevet April 29, 2023 Share Skrevet April 29, 2023 (endret) Trenger gjennomgang / reparasjon av min BMW X1, som er 13 år gammel. Tenker være litt «føre var». Er det noen som kan anbefale et BMW-verksted nord for Hamburg - nær Jylland? Evt andre råd ? Hilsen Mimmi1 Endret April 29, 2023 av Mimmi1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2023 Share Skrevet April 29, 2023 Albert Bauer i Flensburg er godt kjent med norske kunder. Jeg var veldig fornøyd der, men er såpass mange år siden at ting kan jo ha endret seg mange ganger siden den gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 Jeg fikk montert elektrisk innfellbart hengerfeste hos Alber Bauer i Schleswig i 2013, og var godt fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 5 minutter siden, Walkabout skrev: Jeg fikk montert elektrisk innfellbart hengerfeste hos Alber Bauer i Schleswig i 2013, og var godt fornøyd med det. Hva måtte du ut med? Bavaria skal ha 65.000kr på min F97, skjønner ikke hvorfor eller hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 (endret) Tror det var rett over halv pris av norsk pris den gang. Bavaria skulle ha rundt 25k. Mener å huske at hengerfestet isolert sett havnet rett under 15k. Riktignok med en Euro-kurs på 8,27, som er ganske langt ifra dagens kurs på 11,75... Endret April 30, 2023 av Walkabout Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Mai 1, 2023 Share Skrevet Mai 1, 2023 Sand Jensen er BMW verksted, også i Flensburg. Har benyttet de tidligere med god erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå