Gå til innhold

Ista d+p

F00rnes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

etter å ha leita meg grønn og bare funnet dead ends så spør jeg her. Noen som har link eller noe til ista som fungerer med win10 og k+dcan kabel

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, F00rnes skrev:

Hei har ncs og inpa fra før men ønsker å få tak i ista

Sorry jeg blingset litt på snarveiene mine. Men er problemet ditt å finne en versjon(er) av ISTA D+P eller installere det på windows 10

Endret av t06afre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en versjon av ista som kan lastes ned og som ikke er «ødelagt» har lastet ned 2versjoner gjennom ux men disse kunne ikke settes opp eller brukes da noen av filene var ødelagt

Endret av F00rnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt problemer med å laste ned fra folk/ sider gratis. (er god på data).

Så jeg kjøpte heller ferdig programmvare (223.- for D og P) fra BCABLES    der fungerer alt og det er veldig enkel installasjon. Man får alle Standard tools osv.   ZIP fil sendes på e-post. Kjøpt flere ganger da jeg bytter PCer i løpet av årene og aldri vært noe tull hverken derfra eller programmene.
Man får også tilbud på e-post når ny programmvare osv. er tilgjengelig og man kan oppdatere for noen små kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at begge mine var fra rutracker. Når du laster ned P må du være obs på at den tar mye plass (kanskje ikke sjukt mye etter dagens standard, men mye). Jeg fikset det på en laptop som brukes kun til ISTA og den har en SSD på 512 GB. Da jeg holdt på å pakke ut og så installere så var jeg nesten tom for plass. Så her kan det være lurt å ha originale filer flyttet over til en ekstern harddisk (etter utpakking fra zip) og deretter påbegynne installasjon, bare sånn heads-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sedoy endret lisenskravet da altfor mange visstnok solgte det og tjente penger på det, så etter 4.32.10? Så er lisensen unik per installasjon.

Det som @Reef89 gjorde, er nok det beste. ISTA P er noe man sjeldent bruker, det viktigste er nok ISTA D og NCS i mine øyne, for oss med E chassis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent man trenger det ja. Har til gode å bruke ISTA-P enda, men blir nok når CIC skal inn i E61-en. Til det må jeg nok utvide ICOM-en til optisk grensesnitt for å ikke sitte der i 2 døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, E.C. skrev:

Sjeldent man trenger det ja. Har til gode å bruke ISTA-P enda, men blir nok når CIC skal inn i E61-en. Til det må jeg nok utvide ICOM-en til optisk grensesnitt for å ikke sitte der i 2 døgn.

Kan ikke bruke ISTA-P til å programmere inn CIC. ISTA-P er til å kode inn nye moduler hvis det er blitt byttet og til noen få typer retrofit. Skal du ha inn CIC så må du nok bruke Ncs Expert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, Øyvind L. said:

Kan ikke bruke ISTA-P til å programmere inn CIC. ISTA-P er til å kode inn nye moduler hvis det er blitt byttet og til noen få typer retrofit. Skal du ha inn CIC så må du nok bruke Ncs Expert. :)

Sikker på det? Nyeste firmware som var planen her. CIC-en er fra E-serie, så jeg ser egentlig på dette som ren firmware update. Koding tar jeg fra mobilen med ProTool.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...