Armanic Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 Hvorfor ser ISTAen min slik ut? Ser at alt er grønt, men jeg er ganske sikker på at det finnes feilkoder. Om ikke akkurat nå så skal det ligge inne i minne. Takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 Hvilken kabel bruker du for kommunikasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 og er det første gang du bruker programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2023 1 hour ago, Otis said: Hvilken kabel bruker du for kommunikasjon? https://www.bimmergeeks.net/product-page/bimmergeeks-pro-cable 33 minutes ago, Reef89 said: og er det første gang du bruker programmet? Yep. Første bil jeg har scannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 Hvilke posisjon har du knappen på kabelen? Ganske sikker på at den må stå slik at knappen stikker langt ut for at den skal virke på 2010 modeller. På eldre modeller(feks E46) så må knappen være trykket inn. Hvis ikke det er feil så har du feil oppsett i ISTA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2023 6 minutes ago, Øyvind L. said: Hvilke posisjon har du knappen på kabelen? Ganske sikker på at den må stå slik at knappen stikker langt ut for at den skal virke på 2010 modeller. På eldre modeller(feks E46) så må knappen være trykket inn. Hvis ikke det er feil så har du feil oppsett i ISTA. Knappen er ikke trykket inn. Regner med at det er feil i ISTA. Håpet noen kloke hoder som hadde sett dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 (endret) 12 minutter siden, Armanic skrev: Knappen er ikke trykket inn. Regner med at det er feil i ISTA. Håpet noen kloke hoder som hadde sett dette før. Prøv dette: https://www.car-auto-repair.com/how-to-configure-rheingold-ista-work-with-kdcan-cable/ Ikke testet selv siden jeg bruker ICOM. Endret Juli 18, 2023 av Øyvind L. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 (endret) 1 time siden, Armanic skrev: Yep. Første bil jeg har scannet. Ja, da er problemet at programmet er installert feil/ mangler filer. Derfor jeg spurte om du hadde brukt det før. Hatt samme feil før. Man kan sikkert løse det på et vis, men jeg orket ikke å leite, google overalt for og få det til og fungere, derfor kjøper jeg heller programet dønn ferdig som jeg også har nevnt her: Endret Juli 18, 2023 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 18, 2023 Share Skrevet Juli 18, 2023 (endret) Så feil. Endret Juli 18, 2023 av Haug530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2023 21 hours ago, Reef89 said: Ja, da er problemet at programmet er installert feil/ mangler filer. Derfor jeg spurte om du hadde brukt det før. Hatt samme feil før. Man kan sikkert løse det på et vis, men jeg orket ikke å leite, google overalt for og få det til og fungere, derfor kjøper jeg heller programet dønn ferdig som jeg også har nevnt her: Kjøpte av samme som deg. Funker normalt nå. Takk for hjelpa Otis, E.C. og Reef89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå