Espen.st Skrevet i går, 13:16 Forfatter Skrevet i går, 13:16 Ute med kebab tralla for montering av forsterkeren. Med dette settet skal den orginale stå igjen som gjør det litt knotete med plass, så ble strips 🤌🏻 Resultat: Klarere lyd og dypere bass, så er veldig fornøyd. Har fortsatt subbene under sete jeg skal skifte ut så blir det litt ekstra trøkk fupsaker, Olaandref, Skulebollen og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet i går, 16:25 Skrevet i går, 16:25 Det der blir nok et løft lydmessig ja, bare å få inn subbene og 😃 Espen.st reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Dette blir bra Kommer du ikke til å angre på. Har du bestemt hvilken subber det blir? Espen.st reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 46 minutter siden, mr.pingu skrev: Dette blir bra Kommer du ikke til å angre på. Har du bestemt hvilken subber det blir? Ja har tenkt på amp upgrade i ett par år nå så måtte jo bare få kjøpt, fulgte med ett par med match up w8bmws som jeg tar til uka 👍🏼
mr.pingu Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 8 hours ago, Espen.st said: Ja har tenkt på amp upgrade i ett par år nå så måtte jo bare få kjøpt, fulgte med ett par med match up w8bmws som jeg tar til uka 👍🏼 Ja husker det. Bra du nå har kommet så langt å faktisk gjennomføre:) De er en god del klarere enn de originale som sitter under sete nå. Tror du blir veldig fornøyd. Espen.st reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå