sveigis Skrevet Onsdag kl. 05:19 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 05:19 7 timer siden, Tollefsen skrev: @Netlandet sin gamle f80? Det er nok meget mulig ja ,usikker men 😊 1 minutt siden, Haug530D skrev: Gjenbruk er vel og bra men de Jack padsa koster bare 140,- hos Autodoc, tidligere har jeg kjøpt 4 pakninger fra Aliexpress meget rimelig, men nå tror jeg faktisk det er like billig om ikke billigere og kjøpe ifra Autodoc Delenr 51717237195 ok men her satt jeg de på kun for å få tettet hull og slippe mer vann og grums ,en annen ting denne er det ikke så forbasket nøye med . Men skal til på andre siden ,så kanskje klemme til da med nye ?😊 Tollefsen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Onsdag kl. 05:22 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 05:22 8 timer siden, Tollefsen skrev: @Netlandet sin gamle f80? Sjekket nå og ja er det . Tollefsen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Man blir aldri arbeidsledig med bil !! Som sagt så fikk jeg dipped beam failure left side her for 14 dager siden . Noen ganger så virket nærlysene og andre ganger ikke . En ting som er sikkert så må lys være iorden så regnet med det at det var så enkelt som en pære . Men hos meg er ingenting enkelt .. Det som er en bagatell er alltid noe annet hos meg og typisk nok denne gang og . For jeg tenkte at hadde pæren vært gåen så hadde man fått varsel for bulb failure eller noe . Uansett man måtte ut og sjekke demontering : Etterhvert kom pæren ut : Og for og forsikre meg om at det var pæren ,så flyttet jeg den over på andre siden og den virket .Fader …. Da er det noe annet selvsagt !Selvfølgelig er det jo det . Det jeg må gjør er og flytte over deler fra virkende lykt og over til syk lykt . Tenneren eller hva det er bak pære ble byttet uten resultat . Det jeg gjorde da var og bytte disse boksene om hverandre : Da skjønner dere : Så da er feil funnet og feilen ligger i en av de boksene . Er sikkert noe som kan fikses men der melder jeg meg ut ,så får finne noen brukte og sette på . Så om noen har en delelykt som dere vet har virket ,så si ifra .😊 Hvertfall godt og faktisk finne ut av det uten problem ,det sagt timene går når man holder på . Ser noe trist ut her med hengende lykter : Når dette er iorden må man igang med polering av lykter igjen sånn at den er klar for høstmørket 😊 E39_Cato og eivi91 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå