Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Gnukkelars skrev:

Kjedelig med tull på e61, og den spruten fra vinkelsliper..

Kan vel regne med at du har fått partikler på lakken også? 

Skal vel fungere med dei fleste metallpartikkelfjernere på slikt?, evt clay, helst etterfulgt av polering, dersom du har utstyret tilgjengelig 😊

Som andre har kommentert også, skikkeleg bra jobba med e91! 

Absolutt fint nok til å både vise frem, og å bli skjult av deksel 👏🏻

Ja kjedelig uten tvil men trøsten er jo at der ligger ingen feilkoder på noe ,så anser tre ting :

Tett dpf

Vacuumleakkasje 

Sprekt manifold .(Lest at om en manifold sprekker og du får problemer med trykk så kan dette være årsaken )Jeg aner ikke 😊😊

Men skal til og se til uken på dette og det var noe av grunnen til at jeg fikk ferdig den grå idag .

Huff ja det med partikler var nitrist men ser ut som at lakken har klart seg heldigvis ,Synes det ser ut som det har brent seg inn i vindu.

Jada har alt jeg trenger og skal prøve mer når den skal poleres opp ,men først så blir det masse skruing på den nå fremover .

Mange takk @Gnukkelars 😊😊

Det endte godt tilslutt og jeg kjenner på hvor godt det er og ha hel ved igjen ,så nå er det andre siden men det blir ikke før til høsten pga det er tungt merker at jeg blir lei all den tilpasningen frem og tilbake hit og dit 😊.

Moralen er nå at alle disse forferdelige plastdekslene må av ofte for å få spylt rent for det finnes ikke grenser for hvordan det fylles opp med dritt.

Vsr innpå tanken og ikke ha de store dekslene der faktisk og det lille som ligger under opp mot fremskjerm .

Men nå er det bortimot tett og skrudd fast😊

Skrevet
10 timer siden, sveigis skrev:

Ja det stemmer godt alt du nevner her ,men mitt problem er at den starter ,kan kjøre ,stoppe alt fra fem minutter til fire timer .

Da kan man risikere at den ikke starter for og så plutselig starte .

Men tipsene du har gitt meg tar jeg imot og skal starte med ny pumpe og relé først .

Pumpen som står i nå er en gammel Kina kopi Bosch 044 pumpe og den skriker så voldsomt nå at det er ekstremt 😩😩😊😊

Men med min flaks så er det aldri så enkelt .

Et tips er og se på hvordan forbruksmåleren oppfører seg når det skjer Hvis nåla går rett i bunn den ene eller andre veien så er det høyst sannsynlig noe med innsprutsystemet, sensor, tenning etc. Hvis nåla oppfører seg normalt og holder seg i arbeidsområdet så er det nok noe med bensintilførselen. pumpe, filter, rele etc.

jeg ville nok sjekket de to releene og skiftet bensinpumpen først. Hvis pumpen begynner å gå tregt og lage ulyder så trekker den mer strøm og da kan releet bli varmt som du nevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...