papertiger Skrevet Torsdag kl. 20:46 Skrevet Torsdag kl. 20:46 Herligt å se du steller med bilparken din og ungene dine sin 🤩, du får ting til å virke igjen, og nullstiller ting som ser jevligt ut, det står det respekt av Jan. sveigis reagerte på dette 1
Lars89 Skrevet Torsdag kl. 21:01 Skrevet Torsdag kl. 21:01 Gøy med stort oppmøte på sånne lokale treff! Man vet jo aldri om det kommer 10 eller 100stk. Støtter skinn i E87. Av en eller annen grunn blir disse setene veldig stygge etter noen år, mens f.eks alcantara i F20/F30 ser strøkent ut "evig". sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Fredag kl. 08:18 Forfatter Skrevet Fredag kl. 08:18 11 timer siden, papertiger skrev: Herligt å se du steller med bilparken din og ungene dine sin 🤩, du får ting til å virke igjen, og nullstiller ting som ser jevligt ut, det står det respekt av Jan. Jo takk for det Bjørn .😊 Jeg gjør veldig lite av det sånn sett og hjelpe de så det går stortsett greit . De er alltid snille igjen om det er noe . Som sagt så er hun ekstrem til og rote i bil ,ser grusom ut bestandig noe hun IKKE har lært av meg 😅. 11 timer siden, Lars89 skrev: Gøy med stort oppmøte på sånne lokale treff! Man vet jo aldri om det kommer 10 eller 100stk. Støtter skinn i E87. Av en eller annen grunn blir disse setene veldig stygge etter noen år, mens f.eks alcantara i F20/F30 ser strøkent ut "evig". Ja veldig morro å være på treffene der og som du vet aldri hvor mange deltakere der kommer . Ja skinn bør det bli her nettopp vedlikehold og som du sier stolene er jo blitt stygge her og . Akkurat ,det visste jeg ikke med de modellene du referer til . Så vi må nok på jakt etter skinn ja 😊😊
sveigis Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Tar en liten upd her sånn på tampen av kvelden .😊 Det er blitt skikkelig sommer her nå så man kan vel si det er minimalt med bil nå en stund . Fredagen da ble jeg invitert til Tvedestrand på mat og prat og en kald Tuborg med herlig utsikt gjør ingenting : Mens de andre gjestene bestemte seg for litt mer hard drikking tok jeg det rolig pga jeg ville opp tidlig og reise hjem for å tilbringe tiden på stranden hos meg . Fint syn: Strandbilen : Jeg nevnte lite skruing ,desverre så må jeg nok skru eller finne ut hva som er skjedd . Fått en lyd som følger farten eller rumlelyd bak høyre side. Mistenker hjullager bak . Dette har jeg ikke verktøy til så skal høre med Bmw hva de tar for jobben . Er det ikke galt så får de ta det . Ellers så leverer e91 den og har et klimaanlegg som blåser kaldt og godt noe som er bra . Ellers så fikk jeg melding fra @E.C. at han ferierte i nærheten av meg og om vi skulle møtes ,noe jeg ville . Desverre gikk det i dass pga det ene og andre noe jeg er lei meg for . Jeg liker og treffe medlemer herifra og bli kjent med de kontra bare bak tastatur . Neste gang får vi til noe 😊😊. Nyter dagene nå her og det viktig 😊 E.C. reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå