Mortenej Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Blei bra E61’n ja. Sort nyvaska bil e lekkert. E no litt sånn at mørk bil må være ren for å være fin. Så litt lettet med treg18 som kamuflerer støv og skitt bedre Har hatt min dose med sorte, og da familiefrakteren (S-max) blei kjøpt for 19 år siden (huff så lenge ja…) blei det endring fra sort te sølv rett før de låste for endring. Angra ikke det når unger var prioriteten. men nå e det mørk igjen, tanzanite blue i4 og sort Id4 (ja madammen måtte få bestemme selv ;)) som gjelder. Ang dekk ha jeg kjørt piggfritt (utelukkende Continental) helt siden jeg kjøpte en Sierra! i 2002 funka som fjell. Men aldri hatt dekk mere enn 3 sesonger. I dag kom skepsisen…. iD4’n (bahjulstrekker) slapp i en slak kurve! Står riktignok på Nokia fra 2020 på den. Så pigg e kansje ikke det dummeste valget Jan når det er is og snø om hverandre? Og piggfritt bør vel være ferske sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 14 timer siden, papertiger skrev: Det er en perfekt vinkel å ta bilde av en E91 som har blitt utrolig fin! Vinkelen fremhever fargen som igjen fremhever formene og linjene rundt hjulbuene, den ser skikkelig “feit” ut og felgene kompletterer linjene perfekt 👌 begynner å savne vår gamle titansilber når jeg ser den slik. Ellers så hadde jeg lett gått for piggdekk på en bakhjulstrukket E91 om det er mye is innimellom. Mange takk for fine ord 😊🙏 Når du sier det så får denne vinkelen frem mye rett med bilen og jeg ble så fornøyd med felgene på den ,ble liksom noe helt annet til bil .😊 Sånn kan jeg og tenke når jeg ser biler jeg har hatt som du nevner her . Ja angående dekk så skal jeg ta en runde nå og sjekke opp div .
sveigis Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 12 timer siden, Mortenej skrev: Blei bra E61’n ja. Sort nyvaska bil e lekkert. E no litt sånn at mørk bil må være ren for å være fin. Så litt lettet med treg18 som kamuflerer støv og skitt bedre Har hatt min dose med sorte, og da familiefrakteren (S-max) blei kjøpt for 19 år siden (huff så lenge ja…) blei det endring fra sort te sølv rett før de låste for endring. Angra ikke det når unger var prioriteten. men nå e det mørk igjen, tanzanite blue i4 og sort Id4 (ja madammen måtte få bestemme selv ;)) som gjelder. Ang dekk ha jeg kjørt piggfritt (utelukkende Continental) helt siden jeg kjøpte en Sierra! i 2002 funka som fjell. Men aldri hatt dekk mere enn 3 sesonger. I dag kom skepsisen…. iD4’n (bahjulstrekker) slapp i en slak kurve! Står riktignok på Nokia fra 2020 på den. Så pigg e kansje ikke det dummeste valget Jan når det er is og snø om hverandre? Og piggfritt bør vel være ferske Enig sort er pent når det er rent og sølv er jo genialt til og skjule ting.😊 Det med dekk er jo alltid en diskusjon om hva som er best eller ikke. Er bare det på alle biler jeg har kjøpt har det stått piggdekk og når de har vært utslitte ,så er somregel bil solgt 😅 At piggdekk på glatte / is er best er det ikke tvil om ,så jeg får se hva jeg ender opp med .
sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Da ble man endelig ferdig med felgvask osv . Starter selvsagt med utgangspunktet: Ikke vasket bak siden ifjor : Da er det og finne frem diverse dill og sette igang : Og etter noen runder blir alt så meget bedre : Dritten inni eiker bak fikk jeg ikke bort dvs jeg gadd rett og slett ikke frem med noe sterkere og tror ikke jeg hadde fått det bort heller . Men det går helt fint for min del 😘. De ble tørket og fant frem noe polering som jeg hadde og vokset de opp. Ferdig resultat : Alle fire : Så bak og få hengt de opp: Og apropos bak ,her har jeg alt av ekstra dekk og felger ja det meste som kan stå ute 😊 Radiatorer til e34 og TRX hjul bla : Men bak her blir det forandring til neste år . Det skulle skjedd i år men ja resten vet dere jo . Og hva skal skje ? Jo området ved snøskuffe : Så skal fjellnabben der renskes ,selve bakken skal gjevnes ,evnt fylles opp . Så skal jeg lage en platting der sånn at alt står fint og ryddig . Samtidig så må og masse kastes som jeg har tatt vare på i årenes løp . Jeg har jo bla annet en bra dør til e34 men ingen er jo int så da blir nok det og kastet . Er jo deler bak der som jeg ikke vet hva er til og da må det kastes . Så jeg har noen planer på alt etterhvert men planen idag var hjul og den planen ble jo fullført 😊 Pga sur kald vind ble det ikke vask av e91en. mslello, Ampera, Paulus og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå