sveigis Skrevet Mandag kl. 17:34 Forfatter Skrevet Mandag kl. 17:34 1 minutt siden, E.C. skrev: En del av viftene har konstant 12V inn via de tjukke kablene, selv når bilen er av. Det er signalet via den lille ledningen som styrer hvor mye vifta skal gå. Litt ulik styring, men du kan jo sammenligne hva som kommer på den lille kabelen med bilen av og med bilen og AC-en på. Takker ,skal sjekkes ut imorgen tidlig .🙏😊
*MrB* Skrevet Mandag kl. 17:39 Skrevet Mandag kl. 17:39 Var vel tilsynelatende et kabelbrudd på den lille sorte der. (En knekk/skade med irr). Om det er signalkabelen, så kan det være der problemet ligger nå ja. Spjeldhuset så nå fint ut, så helt bortkastet dag var det jo ikke. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet i går, 04:53 Forfatter Skrevet i går, 04:53 11 timer siden, *MrB* skrev: Var vel tilsynelatende et kabelbrudd på den lille sorte der. (En knekk/skade med irr). Om det er signalkabelen, så kan det være der problemet ligger nå ja. Spjeldhuset så nå fint ut, så helt bortkastet dag var det jo ikke. Ja stemmer det og den ble fikset den og loddet og på stell ,likevel er den død tror jeg . Men nå har jeg hvertfall tre vifter på gang her om ikke der finnes noe på den lokale huggeren senere idag . Spjeldhuset ble bra det ,så ja noe positivt kom utav det .😊
sveigis Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Da ble det orden på sysakene her angående 1 serie . Reiste opp til den lokale huggeren og fikk med meg to vifter faktisk . En av de måtte jo virke liksom 😅. Vel hjemme igjen og satte i kontakt og yes : Går som bare det og iskald luft igjen .😊😊 Hun har som sagt e61 og den kan hun bare bruke nå for denne trenger en shine : Vært maskinvasket nå hver gang lenge og tenkte at nå må det gjøres skikkelig . Jeg har tid til det så hjelper henne med det 😊 Vask trengs: Nå skal hun kjøpe nye dekk til 17 tommerene ,nye bremser foran ,så vil hun visst og bytte fremdøren sånn at den ser hel ut. Blitt veldig rustet . Gøy at der fremdeles finnes glede i denne etter 5 år for henne. Gått 169 når den ble kjøpt Nå 248 så den har milene nå😊 Ikke oljeforbruk og sviver stille som luft . Bedre dag idag med 116en .😊 RemyNG, HakonLimseth, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4
Positiv Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) Hei Jan! Da jeg ser at du har en E28. Lurte jeg på om avbildet hylse fører til vairene på soltaket, kan være av interesse for deg. Har hatt den liggende på hylla, siden jeg anskaffet den, for 25 år siden. Endret 16 timer siden av Positiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå