sveigis Skrevet i går, 16:36 Forfatter Skrevet i går, 16:36 Da er jeg helt i begynnerfasen på prosjekt ledningsnett .😊 Har et reverslys som kommer og går og virker når man trykker i buen på kablene : Som dere ser så har det vært besøk der før 😊😊. Igrunn en jobb jeg hadde tenkt og ikke bruke på tid på ,men så var det dette med og vite at der er et problem .. Så hvorfor ikke få orden på det ,eller forsøke ? Er mye demontering dvs småpiss : Her var det heldigvis tørt : Fikk demontert alt og inspisert ,men er bare det at det begynner å bli sent og her kan jeg ikke stresse . Så satte på takspoiler løst igjen : Og fortsetter senere dere😊. Sånne puslejobber er jo koslig med fint vær og fuglesang . RemyNG, Ampera, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Da ble prosjektledningsnett ferdig her gitt . Ble som vanlig startet tidlig og bare å få fjernet denne gummimufferen var jo en utfordring ,men gikk tilslutt . Og det var ikke bare en ledning nei : Dette : Var det 7 stk som var dårlige og tre som var helt av tro? Hvertfall så ble ting funnet frem og ledninger til å forlenge / skjøte har jeg nok av : Her ble det loddet på plass og klar til å sette i sammen igjen: Før jeg skulle sku gummi på plass brukte jeg et triks som jeg lærte i båtbransjen . Dynk alt i silikonspray og vips ting på plass 😊 Da var det bare å kople på batteri å sjekke : Alt av lys ok Viskere og åpnere ok Låsing og radio / fjernstyring ok . Og tilslutt en bekreftelse : Så ja dere da ble dette og rodd i land her 😊 Nå er ledninger forlenget og her så nå varer det vel en stund håper jeg. Ampera, HakonLimseth, viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå