Gå til innhold

Anbefaling av dyktig BMW-mekaniker/verksted (E39 528iA)


sst079
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har hatt flere runder for å feilsøke min fars 528 uten hell (motorproblem + vil ikke starte (som er en annen feil)).

Bilen er påkostet en del i forbindelse med forrige EU, samt at hele kjølesystemet er nytt. Vi trodde feilen først lå der, men njet. Derfor ønsker han veldig gjerne å få denne tilbake til brukbar stand, koser seg veldig med den.

Man kan jo ikke sette en slik bil inn på Bilia til timeprisen de opererer med der, i tillegg tror jeg også dette blir for gammelt for moderne BMW-mekanikere.

Er det noen som har kjennskap til noen dyktige folk på disse bilene? (Primært østlandet). Om det så skulle være et bakgårds verksted for den saks skyld eller privatperson som kan kikke på bilen. Det betales selvfølgelig for oppdraget, men håper å finne en løsning som ikke krever 1500,- ++ pr. time. Har tilgang på bilhenger, så kan fraktes.

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Skulebollen skrev:

Stemmer nok det vil jeg tippe. Han driver eget verksted, ingen aning på timepris. Men virker vertfall til og vere en mann med mye kompetanse som gjør en grundig jobb 

Han var kjapp, effektiv og kompetent for 10 år siden, så tenker han bare har blitt «bedre» med årene.

Får bare håpe han responderer på tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ta direkte kontakt med Thomas pr mail, opptatt kar som av og til er vanskelig å nå. Jeg bor i Ålesund men jeg reiste spesifikt ned til han i Askim når jeg feks skulle bytte VANOS. Nå når jeg skal inn med nye kamaksler og vippearmer i M3’n går bilen på norsk biltransport straka vegen til Thomas :) Han er rå på det han driver med og ypperlig service, jeg liker ikke å la folk skru på mine biler og er veldig selektiv men han har fått min fulle tillit. 
 

thomas@netlandet.no

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snagg30 skrev:

Anbefaler deg å ta direkte kontakt med Thomas pr mail, opptatt kar som av og til er vanskelig å nå. Jeg bor i Ålesund men jeg reiste spesifikt ned til han i Askim når jeg feks skulle bytte VANOS. Nå når jeg skal inn med nye kamaksler og vippearmer i M3’n går bilen på norsk biltransport straka vegen til Thomas :) Han er rå på det han driver med og ypperlig service, jeg liker ikke å la folk skru på mine biler og er veldig selektiv men han har fått min fulle tillit. 
 

thomas@netlandet.no

Dette høres (fortsatt) ut som mannen :) 

Da blir det en mail, og forhåpentligvis E39 på bilhenger til Askim. 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...