Hallgrim86 Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 Hei, Jeg har en 2017 225xe som har fått en feilmelding, den melder om drivverksfeil ved oppstart. Ser ut til å skje hver gang bensinmotoren må gå. Den reduserer effekten når denne feilmeldingen kommer, men det går over etter noen mil. Ingen ulyder eller vibrasjoner, det er trekk på begge aksler og det føles ikke ut som noe er galt rent teknisk (med den ganske snevre kunnskapen jeg har) Det er lang ventetid på verkstedtime og lurte derfor på om noen andre har opplevd dette og vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 Det blir bare gjetting, så lesing av feilkoder bør gjøres for å ikke famle i blinde. Hallgrim86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallgrim86 Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 Skjønner, tror du det er lurt å vente en måned på et merkeverksted eller ta det hos et frittstående jeg har god erfaring med? Beklager om jeg spør dumt her altså, jeg bytter hjul selv men det stopper stort sett der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 (endret) 30 minutter siden, Hallgrim86 skrev: Skjønner, tror du det er lurt å vente en måned på et merkeverksted eller ta det hos et frittstående jeg har god erfaring med? Beklager om jeg spør dumt her altså, jeg bytter hjul selv men det stopper stort sett der Hvis du føler at bilen fungerer som den skal, så kan man jo vurdere det. Går den derimot i nødmodus og er plagsom/farlig å kjøre med som følge av dette, så kan det være lurt å få utlest feilkode på et frittstående verksted for å se alvorlighetsgraden av feilen. Er man heldig, så er det en bagatell som hvem som helst kan fikse og du slipper 1 mnd ventetid. Evnt så er det også folk på forumet med tilgang til ISTA også hvis det er et alternativ. Endret Oktober 12, 2023 av ///M-ini95 Hallgrim86 og Otis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 Drar forbi Oslo i neste uke ifm jobb, kan sikkert lese ut for deg, sånn i første omgang. Hallgrim86 og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 Jeg kan lese ut feilkoder i Tønsberg om ønskelig. Hallgrim86 og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallgrim86 Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 2 timer siden, E.C. skrev: Drar forbi Oslo i neste uke ifm jobb, kan sikkert lese ut for deg, sånn i første omgang. Shit, det er superhyggelig - send gjerne en PM så skal jeg ta med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallgrim86 Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 47 minutter siden, mr.pingu skrev: Jeg kan lese ut feilkoder i Tønsberg om ønskelig. Heisann, her var jeg så heldig å få muligheten å få dette på døren - takk for tilbudet uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå