olemarius Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 Hei alle! Jeg ber om hjelp, jeg selger en i3 i deler, den har vært i en frontkollisjon. Flere er interessert i midt-skjermen, den har jeg i dag plukket ut. Fant dette av prisinfo: https://finndel.no/bildeler.aspx?type=fabrnr&qry=65+50+9+306+743 5k og oppover. Jeg har fått et bud på 1k, men vil nødig selge til spottpris. Tusen takk til alle som vil hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 Personlig mener jeg prisene hos høggerne er kunstig høye, og mener et par-tre lapper er fair (og noe jeg hadde vært villig til å betale). olemarius, E.C. og MagnusAG99 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2 Forfatter Share Skrevet Januar 2 Tusen takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Januar 2 Share Skrevet Januar 2 (endret) Jeg hadde bare sagt, beklager men hos høggern koster den 5000, men jeg kan gi den til deg for 2500. Problemet er nok det finnes ikke noe som finndel.no for private personer og jeg har sleit å selge kurante deler på Finn på grunn at ingen ser annonsen. høggern kan ofte prutes ned om man bestiller flere deler Så litt enig at priser er i overkant for noen deler. Endret Januar 2 av mr.pingu olemarius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2 Forfatter Share Skrevet Januar 2 Tusen takk for tilbakemeldingen, og jeg har allerede fulgt rådene deres mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Januar 3 Share Skrevet Januar 3 Man må huske på at prisen fra høggern er som regel med 3 måneders garanti og de har jo også en del ansatte som skal ha lønn. olemarius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 6 Share Skrevet Januar 6 På 2.1.2024 den 19.48, olemarius skrev: Hei alle! Jeg ber om hjelp, jeg selger en i3 i deler, den har vært i en frontkollisjon. Flere er interessert i midt-skjermen, den har jeg i dag plukket ut. Fant dette av prisinfo: https://finndel.no/bildeler.aspx?type=fabrnr&qry=65+50+9+306+743 5k og oppover. Jeg har fått et bud på 1k, men vil nødig selge til spottpris. Tusen takk til alle som vil hjelpe Du har en Navi Pro skjerm ja? Er det plug and play å bytte ut den lille skjermen med en pro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sanders54 Skrevet Januar 6 Share Skrevet Januar 6 5 timer siden, M6 Bjørn skrev: Du har en Navi Pro skjerm ja? Er det plug and play å bytte ut den lille skjermen med en pro? Jeg tror du må kode inn den større skjermen sin oppløsningen, men det skal ikke være veldig vanskelig hvis du har verktøyene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 6 Share Skrevet Januar 6 9 timer siden, M6 Bjørn skrev: Du har en Navi Pro skjerm ja? Er det plug and play å bytte ut den lille skjermen med en pro? BMW fjernet muligheten for å kode inn stor skjerm i SW en eller annen gang i 2020. Har du derfor for ny SW, må du bytte HU også (altså gjøre full ettermontering). M6 Bjørn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå