Gå til innhold

Hei lurer på om noen selger Trådløs CarPlay/Android Auto til BMW med CIC og NBT enheter


Anbefalte innlegg

28 minutter siden, tennbrikket skrev:

Kjøp kvalitet, kjøp mr12volt. Dette koster, men det er 90% av hvordan det er originalt. 
 

 

Okei, takk skal sjekke dette ut! 👏🏼👏🏼😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sondrer skrev:

Okei, takk skal sjekke dette ut! 👏🏼👏🏼😁

Enig, du vil ikke angre.

I motsetning til de "billig" Kina variantene som selgere tar seg grovt betalt for her til lands og hvor lyden går over mini jack, får du lyden over optisk med Mr12V, har selv hatt begge deler, dvs jeg la jo ikke igjen pengene mine hos en Norsk sjappe styrt fra gutterommet til "Morten" , den første billig Carplay/Android enheten eller MMI om du vil kjøpte jeg fra selgeren Roadtop på Aliexpress (Er de som selger mest tror jeg) mens Mr12V kjøpte jeg rett fra Mr12V sin nettside, tror det kom på ca 5000,- totalt levert på postkontoret her, mens Roadtop sin ga jeg vel 2000,- for totalt ca (Kan ha steget noe i pris nå siden det var noen år siden jeg kjøpte den, samt dårlig kronekurs osv...)

 

BTW det ser ut som ESV Autoupgrade selger akkurat samme enhet som Roadtop.

https://www.aliexpress.com/item/4000669441045.html?pdp_npi=4%40dis!EUR!€ 291%2C96!€ 179%2C12!!!309.25!189.73!%40210384cc17097445280625761ec365!12000028341710202!sh!NO!0!&spm=a2g0o.store_pc_allItems_or_groupList.new_all_items_2007523799014.4000669441045

Endret av Haug530D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Haug530D skrev:

Enig, du vil ikke angre.

I motsetning til de "billig" Kina variantene som selgere tar seg grovt betalt for her til lands og hvor lyden går over mini jack, får du lyden over optisk med Mr12V, har selv hatt begge deler, dvs jeg la jo ikke igjen pengene mine hos en Norsk sjappe styrt fra gutterommet til "Morten" , den første billig Carplay/Android enheten eller MMI om du vil kjøpte jeg fra selgeren Roadtop på Aliexpress (Er de som selger mest tror jeg) mens Mr12V kjøpte jeg rett fra Mr12V sin nettside, tror det kom på ca 5000,- totalt levert på postkontoret her, mens Roadtop sin ga jeg vel 2000,- for totalt ca (Kan ha steget noe i pris nå siden det var noen år siden jeg kjøpte den, samt dårlig kronekurs osv...)

Ja skjønnerrrr, var inne å så på siden dems, men er det mye toll man må betale da montro? Og er det vanskelig å få montert opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sondrer skrev:

Ja skjønnerrrr, var inne å så på siden dems, men er det mye toll man må betale da montro? Og er det vanskelig å få montert opp? 

Det avhenger jo litt av om du har CIC i bilen fra før eller NBT, Prismessig CIC ca 420 Euro, mens NBT er ca 458 Euro eller rundt 4800 NOK VS 5260NOK, i den summen så er frakt med, men jeg husker ikke om de skrev en mindre verdi når de sendte den, slik at det ble mindre moms, i værste fall blir totalsum 6000,- for CIC og 6575,- for NBT da er ikke fortollingsgebyr tatt med, Posten tar 270,- for dette med disse prisene, om de sendes med Posten vet jeg ikke, men tror min kom med Posten, men som sagt så har prisene gått endel opp samt kronekurs.

De er ikke vanskelig og installere nei.

Ligger flere videoer på YT men her er en, dog ikke F11 men samme prinsipp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Haug530D skrev:

Det avhenger jo litt av om du har CIC i bilen fra før eller NBT, Prismessig CIC ca 420 Euro, mens NBT er ca 458 Euro eller rundt 4800 NOK VS 5260NOK, i den summen så er frakt med, men jeg husker ikke om de skrev en mindre verdi når de sendte den, slik at det ble mindre moms, i værste fall blir totalsum 6000,- for CIC og 6575,- for NBT da er ikke fortollingsgebyr tatt med, Posten tar 270,- for dette med disse prisene, om de sendes med Posten vet jeg ikke, men tror min kom med Posten, men som sagt så har prisene gått endel opp samt kronekurs.

De er ikke vanskelig og installere nei.

Ligger flere videoer på YT men her er en, dog ikke F11 men samme prinsipp.

 

 

Okei men hvordan vet jeg om jeg har CIC eller NBT ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...