Gå til innhold

Pedersens 120d bruksbil


Anbefalte innlegg

2 timer siden, E39_Cato skrev:

Flott bil du har, og må si jeg likte baklyktene dine ekstra godt 😎 
Ser ut som en ærlig og ryddig bil 👌

Takk, ja hvis de er originale som det ble nevnt er jeg fornøyd med de👌 var redd de var hjemmesota først😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Pene matter 😃 Har du noen idé om pris på orginale stoffmatter ?

Ja de er fine med den blå sømmen rundt også :) tror man får disse fremdeles, pris aner jeg desverre ikke da jeg ikke har delenr på de😅 men si gjerne ifra hvis du finner det ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, NeonMuffler skrev:

Ja de er fine med den blå sømmen rundt også :) tror man får disse fremdeles, pris aner jeg desverre ikke da jeg ikke har delenr på de😅 men si gjerne ifra hvis du finner det ut :)

Ja veldig pent. Men jeg tenker å få tak i vanlige stoffmatter siden jeg ikke har slike fænsi blå stoler 😅

Will do hvis jeg finner det ut 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
30 minutter siden, Yngvejos skrev:

Husket du å kode RSMC og LSMC etter at du skiftet AHL modulene?

https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1117724

Kjekk bil du har kjøpt deg. Jeg sitter også med en E87 (dessverre bare 118d) som jeg har hatt i 8 år. Jeg sliter med å finne biler som det frister å erstatte den med bortsett fra E8x med større motor.

skal jeg være ærlig så vet jeg ikke hva han jeg kjenner kodet og holdt på med, siden det er hans felt. men skal høre med han, takk for tips!

du driver ikke tilfeldighvis med koding i området evt? just in case hehe

Endret av NeonMuffler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgsett update!

ettersom egentlig alle 4 sommerdekka trengte å bli bytta har jeg leita etter komplette brukte felgsett. Ønsket å finne 18 da jeg synes det passer fint til 1 seriene :) med litt tolmodighet og flaks kom jeg idag over et sett lokalt her jeg bor! Så etter en 5min kjøretur og litt pruting fikk jeg disse veldig billig💪 synes de er tøffe og passer fint, er GS raptor felger mener jeg. Bytta bare til bmw emblemer👌 IMG_0415.thumb.jpeg.65bee50359323cd97af6cd39205e661b.jpeg

IMG_0416.thumb.jpeg.8fd025e37aa4a9d174c8a3bd7441e98f.jpegher ser man gamle dekka, typisk slitasje fra lavere BMW-er 😅

fra Finn annonsa:IMG_0422.thumb.jpeg.6d518b030407418f5e61f824a0ace347.jpeg

de trengte bare en vask. Kun merke på ene felgen, det skal jeg greie leve med👍IMG_0418.thumb.jpeg.dcde0e042c6e4bfec26a56198e6d0aa1.jpegIMG_0421.thumb.jpeg.0dc3d2e12e3144155393e475899c6d7f.jpeg

var også ute med e34n idag :)IMG_0413.thumb.jpeg.96ae3d60c3c90e47b829d86efe19eae1.jpeg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Er det litt senk på denne bilen ?

Har alltid syntes svart bil med svarte felger blir litt too much, men dette var slettes ikke gæli 😃 18" er fin størrelse. 

Det skal være orginalt Msport understell som er lavere bare :) ja enig der faktisk, hadde jeg kjøpt det nytt hadde jeg nok tatt sølv :) men til den prisen jeg ga måtte jeg bare slå til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NeonMuffler skrev:

Det skal være orginalt Msport understell som er lavere bare :) ja enig der faktisk, hadde jeg kjøpt det nytt hadde jeg nok tatt sølv :) men til den prisen jeg ga måtte jeg bare slå til!

Blei litt sugen på å gjøre alvor av å skaffe meg noen "nye" felger 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...