teerex Skrevet i går, 06:48 Skrevet i går, 06:48 4 timer siden, mr.pingu skrev: Ikke så mye bildeler at jeg vet om, er det ikke mer databrikker /elektronikk og sånt? Det er visstnok ca 3000 bilrelaterte selskaper i Taiwan. De er/var store på leveranser til bl.a. Tesla. "75% of Tesla, Inc.’s suppliers are Taiwanese. Taiwan is one of the few places in the world with a comprehensive EV supply chain and Taiwan is an integral part of global EV supply chains." mr.pingu reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet i går, 10:35 Forfatter Skrevet i går, 10:35 3 hours ago, teerex said: Det er visstnok ca 3000 bilrelaterte selskaper i Taiwan. De er/var store på leveranser til bl.a. Tesla. "75% of Tesla, Inc.’s suppliers are Taiwanese. Taiwan is one of the few places in the world with a comprehensive EV supply chain and Taiwan is an integral part of global EV supply chains." Å ja, holder meg langt unna Tesla På litt mer seriøst tone; ja jeg kan se for meg elbil kan ha gitt Taiwan en boost i produksjon av andre deler og teerex reagerte på dette 1
E.C. Skrevet i går, 13:08 Skrevet i går, 13:08 13 hours ago, teerex said: Er det ikke fortsatt masse bildeler som kommer fra Taiwan? Hadde inntrykket av at det var mer verktøy som bl.a. går til USA som lages der, men USA-biler og deler er jo litt i samme gata. 10 hours ago, mr.pingu said: Schaeffler blitt dårlig og? 😕 Vanskelig å si, men ting flyttes jo til Kina. I tillegg er det noen sammenslåinger der man kanskje ikke helt vet hvem som lager delen lengre. Nå om dagen blir det nesten mer jobb å sitte og spore opp hvilke deler som er bra kontra å montere disse. mr.pingu reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå