tobiasw Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 Nå er det kampanje på BMW elbiler, bla BMW iX1. Nå får man iX1 xDrive30 Fully charged med premium pack og 4 års serviceavtale til 549000kr. Så vidt jeg ser mangler kun vinterhjul. Noe annet vesentlig utstyr man må ha med? Tilbudet fremstår som meget bra sammelignet med tidligere priser, og sammenlignet med markedet på Finn.no Noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Mai 20 Share Skrevet Mai 20 Bra pris, men fully charged pakken mangler alt som er i travel-pakken om jeg husker riktig. - bagasjenett - solbeskyttende ruter - panoramatak. Også litt usikker om elektriske seter men bare å spørre forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mai 20 Forfatter Share Skrevet Mai 20 Ja travelpakken så jeg manglet. Og elektriske setet forstår jeg ikke helt om er med eller ikke når jeg konfigurerer, men det var bare ca 3500kr så jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F25x3 Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 Da er prisen redusert fra ca 579 til 549, prøvekjørte selv en ix1 for ca 6 uker siden 😊 Elektrisk passasjersete til ca den prisen, trodde panorama var med i FC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 16 minutter siden, F25x3 skrev: trodde panorama var med i FC? Panorama er med i Travel-pakken Her er FC: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 21 Share Skrevet Mai 21 (endret) Verdt å nevne at du får I4 M50 Fully Charged til 599000,- også nå. Med vinterdekk, H&K stereo og elektrisk seter i tillegg lander du vel på rundt 650000,- Ellers tror jeg også det er mulig å få noe rabatt på kampanjeprisene om du er medlem eller jobber en plass som har avtale med BMW. Så i hvertfall en kompis sitt tilbud på en I4 der det var lagt inn storkunderabatt på 17000,- i tillegg. Dette var gjennom firmabilavtale dog. Men verdt å forhøre seg litt Endret Mai 21 av laffe Marius2002, papertiger, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå