Bjerknez Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Hvis du mener de tomme spruteflaskene så kjøpte jeg disse fra Garasjetid.no
fupsaker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden På 8.10.2025 den 6.42, Bjerknez skrev: Er meldt opphold en del dager fremover nå med greie temperaturer her på Østlandet så det ser ut til å bli det perfekte bilvaskeværet til helgen Bilen er jo forholdsvis ren fra før, men jeg skal kjøre en såkalt "vedlikeholdvask" av coating for å friske opp denne samt legge et lag med Gyeon Wet Coat som en ekstra beskyttelse så den er godt beskyttet gjennom vinteren. Jeg tenker at en høyalkalisk mekanisk vask etterfulgt av en lavalkalisk mekanisk vask for å "rense" coatingen, etterfulgt av en hurtigforsegling er veien å gå. Gyeon Wet Coat er et genialt produkt som jeg alltid har en flaske av i garasjen. Den varer nok ikke gjennom en hel norsk vinter alene, men den er fin og ha som en ekstra beskyttelse over coating. Jeg er også heldig og har fått låne en proff vaskehall av en bekjent hvor jeg kan stå og vaske bilen med egne midler over flere timer. Det er så absolutt en mulighet jeg skal benytte meg av gjennom vinteren Hvor er dette? Har ikke tilgang på slikt i Moss.
Bjerknez Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 1 minutt siden, fupsaker skrev: Hvor er dette? Har ikke tilgang på slikt i Moss. Det er i lokalene til Boss of Gloss i Sarpsborg. Men det er nok bare noen få utvalgte som fpr lov til å låne hallen der. Jeger jo kunde der og har coatet bilen min der og jeg kjenner han som driver det. fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå