Maya Skrevet 19 timer siden Share Skrevet 19 timer siden jeg skiftet nylig til AGM batteri på min 2010 bmw 1-serie 116d. ville gå inn i vintersesongen med et nytt batteri. jeg renset polene og under batteriet, og strammet alt til. nå jeg startet bilen så startet den som vanlig og navigasjon-skjermen kom på med en gang (en av grunnene til at jeg byttet da skjermen var svart lenge etter bilen var skrudd på med det gamle batteriet). jeg fikk varsling om at lys ikke fungerte, og testet vinduer, kupelys, fjernlys og blinklys. ingenting av dette fungerte, så sjekket alle sikringen bak hanskerommet, men alle er fine. har noen noe ide om hva som er galt? en brutt ledning, eller andre sikringer som må sjekkes. PS: har resatt batteriovervåking med minitester, og ble godkjent. Mvh Maya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet 6 timer siden Share Skrevet 6 timer siden Tipper på FRM modulen. Er visst en software bug i en del av FRM modulene til E8x 1-serie og E9x 3-serie som gjør at de er "sensitiv" for endringer i batterispenning eller noe i den duren. Ta kontakt med f.eks Bimmerfiks AS, mulig de kan bistå med å få orden på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden Jeg har vært borti lignende på en 1-serie, da var det pol-gjennomføringen i batterikassa som var dårlig. Kjent problem dette med dårlig kontakt/kabel, spesielt nå siden du har vært nedi der og "rotet". Enklet å sjekke/bekrefte, sett startkabler fra et batteri og direkte på batterikontaktene i motorrom og sjekk funksjoner igjen Og/eller som @Daniel. sier, FRM modulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå