henrikh5 Skrevet Fredag kl. 15:27 Skrevet Fredag kl. 15:27 (endret) Det finnes utallige emner om problemet med kjede osv. det jeg lurer på her er om man kan stole på de som bytter når prisen er relativ lav. Jeg har fått komplett pris på alt når det gjelder bytte på 18000kr. Det er ink øvre og nedre del samt olje pumpe kjede. Han har byttet 400+ kjede sett og tilbyr garanti. Motoren må ut og jobben er gjort på relativ kort tid, men bilen må stå et par dager da det er silikon som tetter enkelte steder og ikke pakninger. Stemmer dette? Ante ikke det var silikon i motoren. Og høres ut som det er plastikk skinnen som er ødelagt og kjede treffer en bolt eln. Er det farlig å kjøre med?Setter pris på alle svar og deling av erfaring med bytte som ikke er hos merkeverksted. edit: bilen har kun kjørt 115k og hatt bsi avtale i 10 år så syntes det er for tidlig å bytte kjede men men Endret Fredag kl. 15:28 av henrikh5
Otis Skrevet Fredag kl. 15:33 Skrevet Fredag kl. 15:33 Høres veldig sannsynlig ut. Registerdeksel tettes med silikon ja. Sikkert flere deksel også. Det er vel neppe trygt å kjøre med, for man vet jo aldri. uglefossen, henrikh5, E.C. og 1 annen reagerte på dette 4
henrikh5 Skrevet Fredag kl. 15:40 Forfatter Skrevet Fredag kl. 15:40 5 minutter siden, Otis skrev: Høres veldig sannsynlig ut. Registerdeksel tettes med silikon ja. Sikkert flere deksel også. Det er vel neppe trygt å kjøre med, for man vet jo aldri. Da får jeg krype til korset å bytte dette. Må dog kjøre bilen 40min til verkstedet hans på søndag så krysser fingrende for at jeg ikke får havari på vei til å rette problemet😅
Otis Skrevet Fredag kl. 15:55 Skrevet Fredag kl. 15:55 Jeg vet ikke om det er bedre å ha lavt turtall heller. Gitt at n57 har litt lavt oljetrykk på tomgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå