Nybegynneren1 Skrevet i går, 16:07 Skrevet i går, 16:07 Hei, Gjelder bmw 520d 2015 modell. Sangtittelen (og albumbilde, albumtittel og artist) blir hengende igjen på det første som ble spilt etter tilkobling for hver kjøretur. Finnes det noen fix? BMW -verkstedet her er ubrukelig og visste ikke om de klarte det eller ikke. I tillegg lurte de på om bilen er chippa i samtalen om dette (ikke at det er relevant, men nei den er ikke det)
papertiger Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Har du prøvd å bytte til radio og tilbake til streaming med f.eks. MODE knappen på rattet? Det samme skjer av og til på vår 2016 F11, mener det pleier å fungere. Endret 23 timer siden av papertiger
Nybegynneren1 Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 4 minutes ago, papertiger said: Har du prøvd å bytte til radio og tilbake til streaming med f.eks. MODE knappen på rattet? Det samme skjer av og til på vår 2016 F11, mener det pleier å fungere. Takk for svar! mener jeg har prøvd det, men skal gi det et forsøk til - oppdaterer:)
Nybegynneren1 Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden 16 minutes ago, papertiger said: Har du prøvd å bytte til radio og tilbake til streaming med f.eks. MODE knappen på rattet? Det samme skjer av og til på vår 2016 F11, mener det pleier å fungere. Funket dessverre ikke.. men takk uansett!
*MrB* Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Det har hendt at det har klusset seg hos meg også. Men kun med BT. Da funker det å fjerne BT-enhet og pare på nytt.
Nybegynneren1 Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 11 minutes ago, *MrB* said: Det har hendt at det har klusset seg hos meg også. Men kun med BT. Da funker det å fjerne BT-enhet og pare på nytt. Takk! Stemmer det er kun bt som klusser. Dette er konstant uavhengig av enhet eller om vi kobler til på nytt. Kjedelig å koble til på nytt mellom hver sang:P
Øyvind L. Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) Hadde samme greie i 2011 mod E90 med CIC. Da var det gammel software i bilen som var problemet. Koblet jeg til med en eldre mobil så virket det, men med ny mobil så hang sang tekst seg. BMW har sluttet å gi ut BT oppdateringer til E90 så det måtte jeg bare leve med. Så kan jo hende det hjelper å oppdatere software i bilen. Endret 20 timer siden av Øyvind L.
Nybegynneren1 Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden 39 minutes ago, Øyvind L. said: Hadde samme greie i 2011 mod E90 med CIC. Da var det gammel software i bilen som var problemet. Koblet jeg til med en eldre mobil så virket det, men med ny mobil så hang sang tekst seg. BMW har sluttet å gi ut BT oppdateringer til E90 så det måtte jeg bare leve med. Så kan jo hende det hjelper å oppdatere software i bilen. Var det jeg fryktet - 6000kr for å oppdatere softwaren skulle verkstedet ha, og da kunne de ikke si noe om dette fikset det eller ikke😬
*MrB* Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 11 hours ago, Nybegynneren1 said: Takk! Stemmer det er kun bt som klusser. Dette er konstant uavhengig av enhet eller om vi kobler til på nytt. Kjedelig å koble til på nytt mellom hver sang:P Om det skjer hele tiden så er ikke det en holdbar løsning nei. Oppdatering av software vil kunne fikse feilen ja. Spesielt om problemet primært gjelder nyere mobiler som nevnt over her. Nybegynneren1 reagerte på dette 1
Makky123 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 10 timer siden, Nybegynneren1 skrev: Var det jeg fryktet - 6000kr for å oppdatere softwaren skulle verkstedet ha, og da kunne de ikke si noe om dette fikset det eller ikke😬 Litt avhengig av hvor du bor, så kan det være noen andre kan utføre oppdatering for en rimeligere pris.
Nybegynneren1 Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden 2 hours ago, Makky123 said: Litt avhengig av hvor du bor, så kan det være noen andre kan utføre oppdatering for en rimeligere pris. Har funnet link til oppdatering jeg selv kan gjøre via USB. BMW hadde jo dette på nettsidene sine før Remote-løsningen kom. Frykter bare at det er noe feil som kan føre til at systemet blir ødelagt. Har du noen erfaring med det? hvis ikke, var det noen spesifikke du tenkte på som kunne hjulpet meg? Bor på Østlandet:)
Øyvind L. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 time siden, Nybegynneren1 skrev: Har funnet link til oppdatering jeg selv kan gjøre via USB. BMW hadde jo dette på nettsidene sine før Remote-løsningen kom. Frykter bare at det er noe feil som kan føre til at systemet blir ødelagt. Har du noen erfaring med det? hvis ikke, var det noen spesifikke du tenkte på som kunne hjulpet meg? Bor på Østlandet:) Bimmerfix holder til oppe ved Gardermoen. Han pleier å være ganske rimelig. Verdt å høre med han hvis du bor i nærheten. Nybegynneren1 og Makky123 reagerte på dette 2
Nybegynneren1 Skrevet 18 minutter siden Forfatter Skrevet 18 minutter siden 1 hour ago, mr.pingu said: Hvor i Østlandet? Jeg kan fikse det i Tønsberg Takk! Driver du verksted? I såfall send meg navnet på firma, så tar jeg kontakt:)
Nybegynneren1 Skrevet 17 minutter siden Forfatter Skrevet 17 minutter siden 4 hours ago, Øyvind L. said: Bimmerfix holder til oppe ved Gardermoen. Han pleier å være ganske rimelig. Verdt å høre med han hvis du bor i nærheten. Takk! Du sparte meg nettopp for nesten 4000kr🤣 Øyvind L. og mr.pingu reagerte på dette 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå