hushh Skrevet Søndag kl. 08:59 Skrevet Søndag kl. 08:59 Hei, først så lagde bilen min lyder fordu jeg hadde slitte bremseskiver og klosser, jeg bytta alt dette, bilen kjørte greit i en uke, så begynte den å lage denne lyden igjen, tok den med til snapdrive, de sa jeg måtte bytte hjullager, bytta dette på begge, bak, lyden blir ikke borte, noen som har erfaring angående dette? Skjønner ikke hva det ksn være, service intervalen i bilen vil ikke resette seg heller til bremsene bak Snapchat-1000174468.mp4
Olaandref Skrevet Søndag kl. 09:30 Skrevet Søndag kl. 09:30 Har du prøvd med et annet hjulsett? Har vært bort i at dekkene har hatt en skade som har laget lyd. Hørte ikke så godt lyden at jeg klarer å komme med noe annet tips.
Reef89 Skrevet Søndag kl. 11:01 Skrevet Søndag kl. 11:01 ..kan også være en idé å nevne hvilken bil dette er snakk om. Olaandref reagerte på dette 1
hushh Skrevet Søndag kl. 11:27 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:27 25 minutter siden, Reef89 skrev: ..kan også være en idé å nevne hvilken bil dette er snakk om. Det er sant😅, er en 5 serie 2012 modell 520 d med m power kit
hushh Skrevet Søndag kl. 11:43 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:43 2 timer siden, mr.pingu skrev: Elektronisk parkeringsbrems bak? Ja
hushh Skrevet Søndag kl. 11:44 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:44 2 timer siden, Olaandref skrev: Har du prøvd med et annet hjulsett? Har vært bort i at dekkene har hatt en skade som har laget lyd. Hørte ikke så godt lyden at jeg klarer å komme med noe annet tips. Har ikke prøvd det
NOBILITET Skrevet Søndag kl. 16:09 Skrevet Søndag kl. 16:09 Hvis de har byttet alt det og likevel ikke funnet ut av feilen.....Har du prøvd å bytte om på bakdekkene så får du ihvert fall eliminert det, så vet du i hvert fall det er ikke felg eller dekk.
*MrB* Skrevet Søndag kl. 19:04 Skrevet Søndag kl. 19:04 Høres egentlig ut som at bremseskjoldet toucher skiven såvidt. Kan dette ha blitt bøyd, slik at det kommer for nær skiven? E.C. reagerte på dette 1
NOBILITET Skrevet Søndag kl. 19:07 Skrevet Søndag kl. 19:07 Just now, *MrB* said: Høres egentlig ut som at bremseskjoldet toucher skiven såvidt. Kan dette ha blitt bøyd, slik at det kommer for nær skiven? Ja det kan godt være, siden du har fått byttet lagere og diverse, da skulle de ha sett dette. Men du kan ta en titt for å være sikker. Jeg hadde en gang en Jaguar, da hadde en liten stein kommet mellom bremseskjoldet og skiven og lagde sånne lyder. Steinen var så liten at den var ikke merkbar, jeg måtte undersøke veldig nøye. Ellers kanskje bremseskjoldet kan være løst. Bare dobbeltsjekk så vet du i hvert fall at det er i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå