mr.pingu Skrevet i går, 12:46 Skrevet i går, 12:46 Nydelig retrofit dette her 😎 Man bruker det ikke så ofte men deilig at man slipper å gå ut av bilen når du akkurat levert av kompisen og skal ha ut sekken fra bagasjerommet. Fint med det håndtaket og mye bedre enn det flimsete plast greier hvorav jeg lurer på hver gang når den skal knekkes.... (ser at disse også lages til F48, håper den knekkes snart ) Saltkjelen og CHNilsen reagerte på dette 1 1
CHNilsen Skrevet i går, 18:15 Forfatter Skrevet i går, 18:15 5 timer siden, mr.pingu skrev: Nydelig retrofit dette her 😎 Man bruker det ikke så ofte men deilig at man slipper å gå ut av bilen når du akkurat levert av kompisen og skal ha ut sekken fra bagasjerommet. Fint med det håndtaket og mye bedre enn det flimsete plast greier hvorav jeg lurer på hver gang når den skal knekkes.... (ser at disse også lages til F48, håper den knekkes snart ) Ja fornøyd med den, er kanskje ikke helt korrekt å hekte seg inn på ledningsnettet til FRM for 58g og jord, men tenker samtidig at det har lite eller ingen ting å si. ja det håndtaket er jeg super fornøyd med, det er kjøpt fra en amerikansk nettbutikk. https://carbonexauto.com/products/aluminum-hood-latch-handle-lhd-bmw-e-chassis-1m-m3-1-3-series Gir en digg solid følelse ved bruk
sveigis Skrevet i går, 18:33 Skrevet i går, 18:33 Ja her skal de små tingene heller ikke glemmes ,men dog så stilig og greit å ha når man kan legge opp sånt selv .😊 Stadig like morro se hva du driver med her . Panserhåndtaket var jo fint og så mye mer solid ut enn de som er der . CHNilsen reagerte på dette 1
CHNilsen Skrevet i går, 18:45 Forfatter Skrevet i går, 18:45 6 minutter siden, sveigis skrev: Ja her skal de små tingene heller ikke glemmes ,men dog så stilig og greit å ha når man kan legge opp sånt selv .😊 Stadig like morro se hva du driver med her . Panserhåndtaket var jo fint og så mye mer solid ut enn de som er der . Ja det å kunne gjøre ting selv eller sammen med gode venner er avgjørende. Men det er overaskende lett, det er bare en liten jungel i starten. Har noen andre små ting jeg har gjort i det siste som jeg skal lage en liten oppdatering på. Selvom det er en gammel bil så må det skje litt greier. sveigis reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet i går, 20:00 Skrevet i går, 20:00 1 hour ago, CHNilsen said: Ja fornøyd med den, er kanskje ikke helt korrekt å hekte seg inn på ledningsnettet til FRM for 58g og jord, men tenker samtidig at det har lite eller ingen ting å si. ja det håndtaket er jeg super fornøyd med, det er kjøpt fra en amerikansk nettbutikk. https://carbonexauto.com/products/aluminum-hood-latch-handle-lhd-bmw-e-chassis-1m-m3-1-3-series Gir en digg solid følelse ved bruk Jeg ser ingen problemer å hekta seg på 58G. Det er ikke sånn at disse LED-lysene trekker veldig mye strøm så det går nok fint, i lengden også. Egentlig alle knapper som har lys i seg, hekter seg på 58G. Om du ønsker å hekte på masse lys på 58G, kunne man vurdert et ekstra rele og egen sikring(kanskje i OEM sikringsboksen om det er plass til ekstra rele) men da må du har store planer før jeg anser det som nødvendig. CHNilsen reagerte på dette 1
E.C. Skrevet i går, 20:28 Skrevet i går, 20:28 26 minutes ago, mr.pingu said: Jeg ser ingen problemer å hekta seg på 58G. Det er ikke sånn at disse LED-lysene trekker veldig mye strøm så det går nok fint, i lengden også. Egentlig alle knapper som har lys i seg, hekter seg på 58G. Målte en tilsvarende OE sak med "dobbel lys"om dagen, ganske likt en knapp med lys. 3mA ifg strømforsyninga (ved 12.5V) CHNilsen og mr.pingu reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 17 timer siden, CHNilsen skrev: Ja synes ikke det var så dumt. Rart den ikke er standard på alle biler. Det er BMW vi snakker om her.. Kjekt med enkle retrofits som dette her. Nå kan jeg kjenne luften av noen soft close i bakgrunnen her... mr.pingu og CHNilsen reagerte på dette 2
CHNilsen Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden 48 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det er BMW vi snakker om her.. Kjekt med enkle retrofits som dette her. Nå kan jeg kjenne luften av noen soft close i bakgrunnen her... ja det står på listen, men har litt andre ting som kommer først tror jeg 😆 har fått en liten ulyd i bakstillingen, om det er lov å si. Har sett at den bakre hardykoblingen begynner å bli klar for å byttes, men usikker på om det er den som er synderen. men når det kommer til soft close, så blir det jo fort tanken at man burde ha det på alle dørene og ikke bare foran, og da baller det på seg😆 da MÅ man vell ha CA på alle dørene også. Er jo bare foran originalt på e90.
Saltkjelen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 38 minutter siden, CHNilsen skrev: ja det står på listen, men har litt andre ting som kommer først tror jeg 😆 har fått en liten ulyd i bakstillingen, om det er lov å si. Har sett at den bakre hardykoblingen begynner å bli klar for å byttes, men usikker på om det er den som er synderen. men når det kommer til soft close, så blir det jo fort tanken at man burde ha det på alle dørene og ikke bare foran, og da baller det på seg😆 da MÅ man vell ha CA på alle dørene også. Er jo bare foran originalt på e90. Ai, ja, det er greit å få bukt med ulyder først. Ja, man må ha det rund baut, men låsekasse med SC har ingen innvirkning på CA. Larssoyl reagerte på dette 1
CHNilsen Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ai, ja, det er greit å få bukt med ulyder først. Ja, man må ha det rund baut, men låsekasse med SC har ingen innvirkning på CA. Ja vet det, men hadde føltes mer komplett da 🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå