Gå til innhold

Treff 2026 - når passer det?  

9 stemmer

1. 1. Treff 2026

• Fredag 1. mai kl. 17
      0
    • Lørdag 2. mai kl. 17
      1
    • Fredag 8. mai kl. 18
      1
    • Torsdag 14. mai kl. 17
      0
    • Fredag. 15. mai kl. 18
      5
    • Fredag 22. mai kl. 18
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen av datoen var optimale for min del, konfirmasjon og annet rabalder…
Men lokaltreffet på Bilia i Skien må jeg få til, lavterskel når jeg bor «et par steinkast unna».

Har ikke noe å vise frem, men hadde vært gøy å sett og truffet på folk.

• Saltkjelen changed the title to Mini bimmertreff Foksrød - 15. mai 2026
Skrevet

Lagt inn 15. mai i trådtittelen nå. Skal forsøke å få med meg denne selv, men kan ikke garantere på nåværende tidspunkt. 

Skrevet

Vanskelig den helgen der med 17 mai for min del, men kjekt å se det blir et lite treff i år og 😃

Skrevet
38 minutter siden, Olaandref skrev:

Vanskelig den helgen der med 17 mai for min del, men kjekt å se det blir et lite treff i år og 😃

Du fe drage i gong noke lignande på dinne sida ta lande ☺️

Skrevet

Ser at disse datoene blir vanskelig å få til for min del. Går det ikke an å få til en lørdag eller søndag litt tidligere på dagen slik vi har gjort det tidligere? 😊

Skrevet
54 minutes ago, BimmerFan! said:

Ser at disse datoene blir vanskelig å få til for min del. Går det ikke an å få til en lørdag eller søndag litt tidligere på dagen slik vi har gjort det tidligere? 😊

Mener i fjor var det også kl 18.00, var det ikke det? Ingen problem for meg å få det tidligere den dagen.

Som nevnt er 16. mai også treff i Skien (BMW CCN Telemark ) som er tidligere på dagen så muligens den passer deg bedre? 

2 hours ago, Saltkjelen said:

Lagt inn 15. mai i trådtittelen nå. Skal forsøke å få med meg denne selv, men kan ikke garantere på nåværende tidspunkt. 

Nice, hadde vært hyggelig :)

Skrevet
21 timer siden, mr.pingu skrev:

Mener i fjor var det også kl 18.00, var det ikke det? Ingen problem for meg å få det tidligere den dagen.

Som nevnt er 16. mai også treff i Skien (BMW CCN Telemark ) som er tidligere på dagen så muligens den passer deg bedre? 

Nice, hadde vært hyggelig :)

Om jeg husker riktig så møttes vi tidligere enn det :) 

Er opptatt 16. mai, men kan dukke opp dersom det blir endring i planene 😄

Skrevet
On 4/9/2026 at 8:45 PM, BimmerFan! said:

Om jeg husker riktig så møttes vi tidligere enn det :) 

Er opptatt 16. mai, men kan dukke opp dersom det blir endring i planene 😄

Sjekket det op i tråden her og så avtalte vi kl 18.00, muligens en del var litt før?
Så trodde det var en grei tid, jeg kan forresten også fra kl 17.00 så sammen for meg. 

Skrevet
6 timer siden, mr.pingu skrev:

Sjekket det op i tråden her og så avtalte vi kl 18.00, muligens en del var litt før?
Så trodde det var en grei tid, jeg kan forresten også fra kl 17.00 så sammen for meg. 

Da husker jeg nok feil bare :P Skal se hva jeg får til, hvis jeg er ledig så dukker jeg selvsagt opp :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...