humpfy Skrevet Torsdag kl. 18:18 Skrevet Torsdag kl. 18:18 Hei, Noen som tilfeldigvis har peiling på skapbil? Er på flyttefot og ser ikke syn på tidsstresset med å leie. Vil kjøpe en bil med skap. Legger ved referansebilde. Ta gjerne kontakt på PM - er vel ikke så interessant @Snagg30?
humpfy Skrevet Torsdag kl. 18:20 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 18:20 Blir helst klasse B, for at andre skal kunne kjøre enn meg. Ellers hadde jeg oppfylt drømmen om å eie lastebil!
humpfy Skrevet Torsdag kl. 18:31 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 18:31 Oi. Kan også flyttes til Offtopic! Sorry.
E.C. Skrevet Torsdag kl. 18:32 Skrevet Torsdag kl. 18:32 Er vel litt hipp som happ om du bare skal flytte og selge igjen? Du kan jo se på hva de fleste som leier ut har av bil, regner med at de ikke kjøper ting som bryter ned hele tiden. Kjenner jeg forumet rett så er vel også dette her interessant for noen humpfy reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 18:42 Skrevet Torsdag kl. 18:42 Har dessverre ikke så mye godt å komme med her tross det går noen biler med grønne skilt i måneden. Dette blir utenfor hva jeg driver med Men en god venn av meg kjøpte en sprinter for å ha selv samt drive med utleie, det gikk ikke bra for å si det mildt. Lite interesse! Jeg stod for salget av denne og det var en mye hyggeligere opplevelse Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet en stor sprinter, disse rommer jo ufattelig mye (brukt selv til flytting) og er svært attraktiv på bruktmarkedet. Ble nedringt av både firma og privat folk som ville kjøpe, og det på en svært sliten bil med 300k km. humpfy reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå