Jackyboii Skrevet Torsdag kl. 17:22 Skrevet Torsdag kl. 17:22 Har nesten kjøpt en 325i, skal hente den mandag, men spurte selgeren om han kunne ta noen bilder under og sende meg. Ser dere noe kritikkverdig? Kan se ut som det er noen form for tech 7 på det ene bildet, men om det er for å skjule noe, eller beskytte noe aner jeg ikke. Bilen ser for øvrig fantastisk ut ellers og virker å være i god stand.
Otis Skrevet Torsdag kl. 17:39 Skrevet Torsdag kl. 17:39 Jeg synes den ser ganske/veldig bra ut på undersiden. Kan ikke være så gammel den her! Men selvsagt, det er lengere opp som kan være et problem mht rust.
Jackyboii Skrevet Torsdag kl. 17:50 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:50 Det er en 1993 modell, gått 189k. Skal hente den i Sverige. Er super nervøs for at det skal være noe skjult på den som gjør at jeg ikke får den gjennom hos vegvesenet 😳 for øvrig sier selger at den er helt original med bortsett fra at det er byttet til annet stoff i dører og gulv som matcher stolene. Har ringet rundt det jeg mener ser ut som tech7..
E.C. Skrevet Torsdag kl. 17:51 Skrevet Torsdag kl. 17:51 E36 dette her? Ser jo bra ut det der, men man skal jo gjerne sjekke helt i framkant og bakkant av kanaler, samt under jekkeputet når gummi er av. E36 ruster også en del ved framskjerm der det skrus inn i bunn.
E.C. Skrevet Torsdag kl. 17:53 Skrevet Torsdag kl. 17:53 1 minute ago, Jackyboii said: Har ringet rundt det jeg mener ser ut som tech7.. Seam sealer det der, originalt forsegling i søm. Tror ikke den bilen der skal slite med å gå gjennom noe kontroll pga rust, iaf. basert på de bildene der.
Jackyboii Skrevet Torsdag kl. 17:55 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 17:55 Ja det er e36 Noe annet jeg bør være ops på? Sjekke underveis? Skal kjøre den 60 mil hjem for øvrig, har kjøpt en liter 5w-40 som jeg tenkte å ta med.
*MrB* Skrevet Torsdag kl. 18:06 Skrevet Torsdag kl. 18:06 (endret) Enig med de over. Ser veldig bra ut til å være en E36 fra 1993. I hvertfall ut fra disse bildene. Og ja. Det du har ringet inn er original fuge. Be gjerne om en status på kjølesystemet om du skal kjøre langt hjem. Ha evt litt kjølevæske eller destillert vann med deg. Radiator, slanger, termostat etc er typisk ting som kan svikte på en gammel bil. Motor er veldig solid på disse. Endret Torsdag kl. 18:08 av *MrB* Ron Jeremy reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Torsdag kl. 18:09 Skrevet Torsdag kl. 18:09 Har vært noen dårlige vannpumper, spesielt på M52. Ellers tårnlageret bak som typisk svikter helt, men det er ikke så kritisk for å komme seg hjem.
Jackyboii Skrevet Torsdag kl. 19:47 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 19:47 Mange gode tips 👍🏻 noen måte å sjekke eller følge med på disse tingene annet en temperaturen? Hva vil skje hvis vannpumpa ryker underveis? Bare forbereder meg på alle eventualiteter. Kjøper inn kjøleveske også..
E.C. Skrevet Torsdag kl. 20:13 Skrevet Torsdag kl. 20:13 Hvis den ryker må du stoppe ASAP og ikke kjøre for egen maskin før den er bytter. Jackyboii reagerte på dette 1
Jackyboii Skrevet Fredag kl. 13:26 Forfatter Skrevet Fredag kl. 13:26 Må huske å dobbeltsjekke chassi nr med vognkort, men hvor nøyaktig står dette? Ser noen skriver innerskjerm og noen sier dempertårn, hva skal det være på en som er original?
*MrB* Skrevet Fredag kl. 13:36 Skrevet Fredag kl. 13:36 Risset inn i dempertårn eller klistremerke i dørekarm er vel de enkleste å sjekke. Så er det bla en lokasjon under frontruten/ved torpedovegg et sted. Og sikkert flere lokasjoner også. sveigis og Jackyboii reagerte på dette 2
Jackyboii Skrevet Fredag kl. 18:12 Forfatter Skrevet Fredag kl. 18:12 Ser det er en sveiseskjøt i tårnlageret under panseret, er det originalt? Ser dere noe som kan være litt off på disse bildene? Takk for gode svar og engasjement 🙏🏻
*MrB* Skrevet Fredag kl. 18:29 Skrevet Fredag kl. 18:29 Ser ut som et veldig ryddig eksemplar så langt jeg kan se Dempertårnene ser sånn ut originalt. Jackyboii reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå