Joaroe Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Fant brått ut at man kan bestille I4 M60 i gul😲 Det var jo ikke lite kult da. Litt mindre kult var prisen og at leveringstid økte med 5mnd😫 Men det vurderes... BMWE39turbo, Eystein Ose og mslello reagerte på dette 3
BMWE39turbo Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Om eg skulle bestilt I4 hadde eg ikke vore i tvil, det der var rett og slett tøft! Joaroe reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg støtter gul eller annen Individual-farge 100% - rett og slett fordi du får noe særegent og noe som skiller seg fra alle andre i4er. Bavaria (Hedin 🙄) hadde en Speed Yellow i4 tilbake i 2022. Knalltøff! Paulus, Joaroe og mr.pingu reagerte på dette 3
Joaroe Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden 5 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Om eg skulle bestilt I4 hadde eg ikke vore i tvil, det der var rett og slett tøft! 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg støtter gul eller annen Individual-farge 100% - rett og slett fordi du får noe særegent og noe som skiller seg fra alle andre i4er. Bavaria (Hedin 🙄) hadde en Speed Yellow i4 tilbake i 2022. Knalltøff! Problemet er bare den utsatte leverignstiden Må evt. finne en løsning mellom nåværende bil, som må leveres i slutten av januar, og ny.. @Saltkjelen Han som tok ut den tror jeg at jeg snakket med i helga. Kortvarig glede. Fikk svar fra forhandler om at leveringstid var usikker på Individual farge samt at bilen var låst for endring :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå