Joaroe Skrevet Oktober 6 Forfatter Skrevet Oktober 6 Fant brått ut at man kan bestille I4 M60 i gul😲 Det var jo ikke lite kult da. Litt mindre kult var prisen og at leveringstid økte med 5mnd😫 Men det vurderes... fupsaker, mslello, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 3 1
BMWE39turbo Skrevet Oktober 6 Skrevet Oktober 6 Om eg skulle bestilt I4 hadde eg ikke vore i tvil, det der var rett og slett tøft! Joaroe og fupsaker reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet Oktober 6 Skrevet Oktober 6 Jeg støtter gul eller annen Individual-farge 100% - rett og slett fordi du får noe særegent og noe som skiller seg fra alle andre i4er. Bavaria (Hedin 🙄) hadde en Speed Yellow i4 tilbake i 2022. Knalltøff! Paulus, GtiGtr, mr.pingu og 3 andre reagerte på dette 6
Joaroe Skrevet Oktober 6 Forfatter Skrevet Oktober 6 5 minutter siden, BMWE39turbo skrev: Om eg skulle bestilt I4 hadde eg ikke vore i tvil, det der var rett og slett tøft! 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg støtter gul eller annen Individual-farge 100% - rett og slett fordi du får noe særegent og noe som skiller seg fra alle andre i4er. Bavaria (Hedin 🙄) hadde en Speed Yellow i4 tilbake i 2022. Knalltøff! Problemet er bare den utsatte leverignstiden Må evt. finne en løsning mellom nåværende bil, som må leveres i slutten av januar, og ny.. @Saltkjelen Han som tok ut den tror jeg at jeg snakket med i helga. Kortvarig glede. Fikk svar fra forhandler om at leveringstid var usikker på Individual farge samt at bilen var låst for endring :(
Bjerknez Skrevet Oktober 7 Skrevet Oktober 7 Mulig jeg ikke har fulgt med, men kommer M60 med de gamle lyktene igjen?
Saltkjelen Skrevet Oktober 7 Skrevet Oktober 7 9 minutter siden, Bjerknez skrev: Mulig jeg ikke har fulgt med, men kommer M60 med de gamle lyktene igjen? Ingen i4er blir levert med de gamle laserlyktene igjen. Den gule som er avbildet over er en bil fra 2022. Joaroe reagerte på dette 1
Joaroe Skrevet Oktober 14 Forfatter Skrevet Oktober 14 Fikk første 3D-tegning av felgen min idag🥵🔥 Dette er Forged, altså smidde felger som betyr at de ikke er masseprodusert slik rimeligere felger er. De lages ut fra en stor alublokk av 6061-T6 legering som presses og skjæres ut. Fordelen er en sterkere og lettere felg som passer 100% mtp. nav (slipper sentreringsring) og originale bolter. De tåler også garantert krafta fra elbil. Har tatt utgangspunkt i én felg og har kommet med noen ønsker, så akkurat denne felgen blir unik og bare jeg som har🙈 Nødvendig? Nei.. Kult? Ja😏 De har også justert konkave maks av det som er mulig med forged felger. 20x9 et28 foran og 20x10.5 et40 bak. Satin+ black. Felgen er opprinnelig en Aventador og blir levert av SBF Dekk & Felg. Nå kan ikke bilen komme raskt nok. Orjan, Otis, mslello og 1 annen reagerte på dette 3 1
Saltkjelen Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 Det blir tøft. Vurderer selv å få noen egenjusterte felger til i4en min neste år også. Det ble postet en i4 M60 med relativt like felger du har sett deg ut der, dog i 21". Dette satt som en skudd på bilen, så her er det bare å glede seg. Orjan, fupsaker, Eystein Ose og 5 andre reagerte på dette 7 1
Joaroe Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 2 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det blir tøft. Vurderer selv å få noen egenjusterte felger til i4en min neste år også. Det ble postet en i4 M60 med relativt like felger du har sett deg ut der, dog i 21". Dette satt som en skudd på bilen, så her er det bare å glede seg. Ja. Finnes jo en million felger, så noen er første og så er det da felger som ligner designet Ligner veldig Vossen eller Concaver de det er bilde av der. Vet du hvem eier er? Satt som et skudd ja. Vurderte 21", men skal gjerne ha bitte litt komfort også.
Saltkjelen Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 3 timer siden, Joaroe skrev: Ja. Finnes jo en million felger, så noen er første og så er det da felger som ligner designet Ligner veldig Vossen eller Concaver de det er bilde av der. Vet du hvem eier er? Satt som et skudd ja. Vurderte 21", men skal gjerne ha bitte litt komfort også. Ja, men kjekt å se at de faktisk også kler bilen. Ellers tror jeg det er marginal forskjell i komfort fra 20" til 21". Selv vurderer jeg 21" neste sommer på min. Brukeren har brukernavn "kristian.oterholt", så antar dette også er navnet. fupsaker og Joaroe reagerte på dette 2
Joaroe Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 8 minutter siden, Saltkjelen skrev: Ja, men kjekt å se at de faktisk også kler bilen. Ellers tror jeg det er marginal forskjell i komfort fra 20" til 21". Selv vurderer jeg 21" neste sommer på min. Brukeren har brukernavn "kristian.oterholt", så antar dette også er navnet. Må jo ned på mindre gummu, så noe vil det jo bli. Blir også litt mindre konkave da bredere enn 10.5" blir drøyt og 1" større gir mindre konkave. Fant ikke noe på navnet hans, men takk.
Saltkjelen Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 3 minutter siden, Joaroe skrev: Må jo ned på mindre gummu, så noe vil det jo bli. Blir også litt mindre konkave da bredere enn 10.5" blir drøyt og 1" større gir mindre konkave. Fant ikke noe på navnet hans, men takk. Joda, man må ned i gummi, men reelt sett utgjør det ikke alt for mye. Kjører selv med 21" på M550en og merker knapt forskjell til 20" som jeg kjørte med på sommer og som jeg nå kjører med på vinteren. Felgene blir ikke mindre konkave, men visuelt sett kan de fremstå mindre fordi felgflaten blir større. Uansett tror jeg ikke det er noe man vil se eller oppleve i praksis. Han har bruker på i4Talk, ikke her inne. fupsaker og Joaroe reagerte på dette 2
Joaroe Skrevet Oktober 15 Forfatter Skrevet Oktober 15 1 minutt siden, Saltkjelen skrev: Joda, man må ned i gummi, men reelt sett utgjør det ikke alt for mye. Kjører selv med 21" på M550en og merker knapt forskjell til 20" som jeg kjørte med på sommer og som jeg nå kjører med på vinteren. Felgene blir ikke mindre konkave, men visuelt sett kan de fremstå mindre fordi felgflaten blir større. Uansett tror jeg ikke det er noe man vil se eller oppleve i praksis. Han har bruker på i4Talk, ikke her inne. Ja var det jeg mente At det kunne se mindre ut. Nå er de bestilt i 20", så usikker på om jeg kan endre nå. Men nå er de laget mtp. å passe perfekt. Hadde vært morsomt med 21", men tenker vi da er nede på enda mer dekkslitasje og lavere forbruk. Så får heller nyte synet av de med 21" fupsaker reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Oktober 15 Skrevet Oktober 15 16 minutter siden, Joaroe skrev: Ja var det jeg mente At det kunne se mindre ut. Nå er de bestilt i 20", så usikker på om jeg kan endre nå. Men nå er de laget mtp. å passe perfekt. Hadde vært morsomt med 21", men tenker vi da er nede på enda mer dekkslitasje og lavere forbruk. Så får heller nyte synet av de med 21" 20" er på ingen måte feil, så dumt blir det ikke. Det var en G87 M2 på Bimmerpost som fikk laget noen ordentlig aggressive 20", men jeg får av en eller annen grunn ikke åpnet Bimmerpost og postet nå. Det var skikkelig lekkert. Gleder meg til å se resultatet her. Joaroe og fupsaker reagerte på dette 2
Joaroe Skrevet Oktober 16 Forfatter Skrevet Oktober 16 20 timer siden, Saltkjelen skrev: 20" er på ingen måte feil, så dumt blir det ikke. Det var en G87 M2 på Bimmerpost som fikk laget noen ordentlig aggressive 20", men jeg får av en eller annen grunn ikke åpnet Bimmerpost og postet nå. Det var skikkelig lekkert. Gleder meg til å se resultatet her. Ja spent på resultatet jeg også. Ble ikke gul bil. Bilen er låst med hvit farge, så sjekker priser på litt farget PPF, men det koste jo en arm og en nyre 😒 Får bilen uten breddere, så går og tenker tanken på at 10.5" et40 blir for bredt, men har prøvd å bruke litt kalkulatorer og tror det skal gå akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå