Møkki Skrevet i går, 08:37 Forfatter Skrevet i går, 08:37 8 minutter siden, sveigis skrev: Bra jobbet og ser du holder på med dørstoppere ,det redder deg for mye frustrasjon . På førerdøren min satt den så godt at den knakk som igjen resulterte bulk i dør . Så lurt og gjøre det du holder på med. Uffda, kjedelig greier. Da tenker jeg du fyrte av noen kraftsalver. Bulk i dør er ikke kjekt. Men ja ... dørstoppere er viktige vesener 😅. Jeg brukte noe tykk pappkartong som beskyttelse av dørstolpen da jeg skulle slå ut bolten. Etter å ha holdt på en stund med "forsiktige" hammer slag, fant jeg fort ut at jeg måtte tilsette litt 6-66 som fikk jobbe litt med bolten først. Den satt nemlig bom d'la bom fast. Deretter tok jeg mot til meg, og ga den et realt slag. Smokk ... så kom den 😊
Møkki Skrevet i går, 08:38 Forfatter Skrevet i går, 08:38 1 time siden, Olaandref skrev: Her går du i detaljene ja, denne får godt stell 😃 Takk! Jepp, denne bilen er viktig 😊
Møkki Skrevet i går, 10:35 Forfatter Skrevet i går, 10:35 Er det noen her inne som har oppgradert bremser fremme (f.eks til M3/M5 eller Brembo lignende), og som har lyst å dele erfaring?
Olaandref Skrevet i går, 11:06 Skrevet i går, 11:06 29 minutter siden, Møkki skrev: Er det noen her inne som har oppgradert bremser fremme (f.eks til M3/M5 eller Brembo lignende), og som har lyst å dele erfaring? Du kan se litt i tråden min, jeg har bremser fra F30 på min, 340mm. Har og nyoverhalte M5 kalippere som jeg tenker selge
Møkki Skrevet i går, 13:33 Forfatter Skrevet i går, 13:33 2 timer siden, Olaandref skrev: Du kan se litt i tråden min, jeg har bremser fra F30 på min, 340mm. Har og nyoverhalte M5 kalippere som jeg tenker selge Supert ... mange takk 👍. Kommer eventuelt tilbake vedrørende kalipperne dine. Olaandref reagerte på dette 1
Møkki Skrevet i går, 13:40 Forfatter Skrevet i går, 13:40 1 stk dørstopper ferdig med diesel sauna og spa i dag tidlig. Legger på litt syrefri vaselin, da dørstopperen fryktelig gjerne ønsket dette. Tilbake i sitt rette element.
Møkki Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden (endret) Arbeidslyst og oppholdsvær går hånd i hånd i dag. Starter med neste bakdør ... Her er litt av det kjekke man finner nedi en bakdør. Fikk teken på denne kuriositeten i går. Kom med en gang i dag. Diesel bad next ... Et nytt kapittel ... Endret 6 timer siden av Møkki tennbrikket reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå