Møkki Skrevet Lørdag kl. 08:37 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:37 8 minutter siden, sveigis skrev: Bra jobbet og ser du holder på med dørstoppere ,det redder deg for mye frustrasjon . På førerdøren min satt den så godt at den knakk som igjen resulterte bulk i dør . Så lurt og gjøre det du holder på med. Uffda, kjedelig greier. Da tenker jeg du fyrte av noen kraftsalver. Bulk i dør er ikke kjekt. Men ja ... dørstoppere er viktige vesener 😅. Jeg brukte noe tykk pappkartong som beskyttelse av dørstolpen da jeg skulle slå ut bolten. Etter å ha holdt på en stund med "forsiktige" hammer slag, fant jeg fort ut at jeg måtte tilsette litt 6-66 som fikk jobbe litt med bolten først. Den satt nemlig bom d'la bom fast. Deretter tok jeg mot til meg, og ga den et realt slag. Smokk ... så kom den 😊
Møkki Skrevet Lørdag kl. 08:38 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:38 1 time siden, Olaandref skrev: Her går du i detaljene ja, denne får godt stell 😃 Takk! Jepp, denne bilen er viktig 😊
Møkki Skrevet Lørdag kl. 10:35 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 10:35 Er det noen her inne som har oppgradert bremser fremme (f.eks til M3/M5 eller Brembo lignende), og som har lyst å dele erfaring?
Olaandref Skrevet Lørdag kl. 11:06 Skrevet Lørdag kl. 11:06 29 minutter siden, Møkki skrev: Er det noen her inne som har oppgradert bremser fremme (f.eks til M3/M5 eller Brembo lignende), og som har lyst å dele erfaring? Du kan se litt i tråden min, jeg har bremser fra F30 på min, 340mm. Har og nyoverhalte M5 kalippere som jeg tenker selge
Møkki Skrevet Lørdag kl. 13:33 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 13:33 2 timer siden, Olaandref skrev: Du kan se litt i tråden min, jeg har bremser fra F30 på min, 340mm. Har og nyoverhalte M5 kalippere som jeg tenker selge Supert ... mange takk 👍. Kommer eventuelt tilbake vedrørende kalipperne dine. Olaandref reagerte på dette 1
Møkki Skrevet Lørdag kl. 13:40 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 13:40 1 stk dørstopper ferdig med diesel sauna og spa i dag tidlig. Legger på litt syrefri vaselin, da dørstopperen fryktelig gjerne ønsket dette. Tilbake i sitt rette element.
Møkki Skrevet i går, 13:04 Forfatter Skrevet i går, 13:04 (endret) Arbeidslyst og oppholdsvær går hånd i hånd i dag. Starter med neste bakdør ... Her er litt av det kjekke man finner nedi en bakdør. Fikk teken på denne kuriositeten i går. Kom med en gang i dag. Diesel bad next ... Et nytt kapittel ... Endret i går, 13:06 av Møkki tennbrikket reagerte på dette 1
Møkki Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Ble ferdig med begge bakdører sånn rent mekanisk i går. All dritt er borte, og dørstoppere virker å være kjempefornøyd. De hverken jamrer eller klager på noe som helst 😊. I tillegg fikk lås- og vindusheiser en god del oppmerksomhet, og responderer nå som normalt. Sier meg fornøyd med den delen. Kun dørpaneler som gjenstår bak. Disse er gått opp i liminga en del plasser. Har ikke den beste erfaring med akkurat dette, men man får vel bare hive seg ut i det. Tar forsiktig av trekka for å se om det lar seg gjør å lime dette på ny ... Det ser slik ut, for både vinylen og pappbordet er heldigvis helt i orden. Kun limet m.a.o. som har sluppet taket. Men først vil jeg skifte stoffet på ytterdelen av dørpanelet. Limt på nytt stoff og legges oppå for å få et inntrykk. Synes det ble bedre enn hva det var. Dog vil jeg se hvordan dette blir med skinn før jeg bestemmer meg. I mellomtiden har jeg gått løs på vinyltrekket. Her påførte jeg godt med lim på begge flater, samtidig som jeg har latt det tørke i henhold til veiledning før jeg presset dette sammen. Så gjenstår det å se om dette blir bedre 🤷♂️. Ingvaldsen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå