Maverick2002 Skrevet Fredag kl. 09:50 Skrevet Fredag kl. 09:50 Hei, Min sønns E60 520D ble over natten tungstartet. Den kinner og "jager" etter flere ganger før den til slutt starter med litt hosting og harking. Tenker umiddelbart på gløde relè etter å ha lest om tilsvarende problem på div nettsider. Det som kanskje er litt rart er at Bimmerlink ikke gir noen feilkoder. Den var lettstartet før dette, så tviler på plugger. Når den først starter, vil den starte lett resten av dagen. Tror ikke det har noe med dieseltilførselen da den går 100% normalt etter oppstart. Hva tenker dere?
Otis Skrevet Fredag kl. 09:51 Skrevet Fredag kl. 09:51 Kan jo være høy indre lekkasje på dyser, slik at det tar lang tid å bygge opp rail trykk. Så du kan se etter live data på rail trykk, etter at bilen har stått lenge. Maverick2002 og mr.pingu reagerte på dette 2
Maverick2002 Skrevet Fredag kl. 10:00 Forfatter Skrevet Fredag kl. 10:00 9 minutter siden, Otis skrev: Kan jo være høy indre lekkasje på dyser, slik at det tar lang tid å bygge opp rail trykk. Så du kan se etter live data på rail trykk, etter at bilen har stått lenge. Skal prøve å sjekke. Normalt at dette skjer over natten?
Otis Skrevet Fredag kl. 10:35 Skrevet Fredag kl. 10:35 Nja, ikke direkte, normalt sett er vel dette noe som skjer over tid. Men du kan jo ha noe annet som er defekt, men som fremdeles ikke er vurdert som en ekte feil enda, men den står som pending.
Mekkenoob Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Batteriet kanskje? Nevner det bare fordi mitt eget batteri plutselig ble vanskelig her med en gang det ble kaldt. Var tungstartet hele vinteren i fjor, før det plutselig på mirakuløst vis ble bedre, og den var lettstartet hele våren og sommeren, men i forrige uke begynte den plutselig å slite igjen (samtidig som temperaturen begynner å nærme seg null). Kjøpte nytt batteri i dag, skal skifte det i morgen, håper og tror det løser problemet for meg i alle fall, så tenkte bare å pitche det inn for deg også. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå