Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 timer siden, Iv3rs3n skrev:

Jeg vurderte EF Motors portabl portabel 2-søyler (link) Men har ennå ikke helt bestemt meg. Det er litt begrenset plass, og jeg har med fordel kanskje kunne hatt den portable. 2-søyleren er påplass men har ikke borret hull i gulvet ennå.

Noen andre her med erfaringer fra EF-Motor og evt den høye utgaven av portabel 2-søyler? 😊

Har noen kompiser som har samme løftebukk stående i et lagerlokale her i området. Har aldri vært borti noen problemer med den, eneste lille ulempen er hydraulikkslangen fra pumpa som går mellom søylene.

De løste det ved å sveise sammen en fikstur så slangen går et par meter over bukken i stedet. Funker fint, men krever jo litt takhøyde. Ser ut som du har ganske bra plass der, så det kunne kanskje vært en løsning å feste den i taket 👍

Skrevet

Det viktigste når du monterer en tosøyler er vel at du har tykk nokk betongsåle og montere den på. Jeg har heller satt opp en firesøyler hjemme hos meg rett og slett fordi gulvet ikke er sterkt nok.

Skrevet
7 timer siden, Rune-K skrev:

Det viktigste når du monterer en tosøyler er vel at du har tykk nokk betongsåle og montere den på. Jeg har heller satt opp en firesøyler hjemme hos meg rett og slett fordi gulvet ikke er sterkt nok.

Har rundt en 30-35cm betong, så akkurat det skal være tilstrekkelig i henhold til produsentens krav om innfestning. Og vi har hatt 2-søyler montert i bygget før og har idag 2 sakseløftere. 😁

Her er fra felles-området
IMG_3811.thumb.jpeg.fcd3828dbe5d2e34e51534d8fd4966e9.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...