E39_Cato Skrevet Juni 14 Forfatter Skrevet Juni 14 Var perfekt foto vær idag 😄 Orjan, mslello, mr.pingu og 2 andre reagerte på dette 5
E39_Cato Skrevet Juni 18 Forfatter Skrevet Juni 18 Må si meg imponert over "sjur". Etter 84 mil kjørt med blandet kjøring ble snittet på 0.7 blank. Imponerende når man tenker på alder, kmstand, motor og generelt bruk. til sammenligning har jeg en 160hk opel insignia 2.0 diesel automat som jeg ikke får noe særlig under 0.78-0.8 Otis, Orjan og sveigis reagerte på dette 3
E39_Cato Skrevet Lørdag kl. 08:01 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 08:01 Vipps så var guttungen ferdig med 5.klasse og ferien er i grunn i gang. Årets feriebil ble såklart Sjur, som glad og fornøyd fraktet oss fra Sande i Vestfold og til campingplassen vi har feriested i Seljord uten nevneverdige problemer. Plinger ett varsel på ene nærlyset, men vil anta styreenhet til xenon pæra. Har hatt vanvittig mye forskjellige biler, men allikevel faller jeg alltid tilbake i BMW. Må være noe spesielt 😅 Parallelt med å være på ferie forsøker jeg også å få bilbutikken min opp å gå. Fant ut at denne hobbyen er aldri noe jeg kommer til å slutte med, så man kan jo like gjerne prøve å gjøre det ordentlig. Kjøpte lokalet i våres, og firmaets to første biler står nå parkert og klargjøres for salg. Så jeg satser på en innholdsrik, lærerik og god Norsk sommer i år 😄 Håper samtlige er heldige med vær, helse og bil ✌️ Dusy, Saltkjelen, ehaugsnes og 3 andre reagerte på dette 6
E39_Cato Skrevet Mandag kl. 21:15 Forfatter Skrevet Mandag kl. 21:15 Tenkte å lakkere øvre del av dørtrekk når jeg tar av disse for å bytte foringer i dørene. Noen som har brukt denne lakken fra GS før? Lurer på holdbarhet og fargematch mot bmw sin sorte dash
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 21:32 Skrevet Mandag kl. 21:32 Du må aldri finne på å spraye noe som heter blankt eller halvblankt i interiøret ditt. Skal du farge, er det matt og kun matt som gjelder dersom du i det hele tatt skal forsøke å få noe som ser originalt ut.
E39_Cato Skrevet Mandag kl. 21:34 Forfatter Skrevet Mandag kl. 21:34 Akkurat nå, Saltkjelen skrev: Du må aldri finne på å spraye noe som heter blankt eller halvblankt i interiøret ditt. Skal du farge, er det matt og kun matt som gjelder dersom du i det hele tatt skal forsøke å få noe som ser originalt ut. Er en grunn for at jeg spør 😂 Men da dropper man den
E39_Cato Skrevet Mandag kl. 21:41 Forfatter Skrevet Mandag kl. 21:41 Sånn her ser handlekurven ut da, tenker å gi dette ett forsøk. Da er vi godt inne på matt også @Saltkjelen 😁 så krysser fingre og interiørdetaljer på at dette blir helt innafor. Hvis ikke, så får man finne seg noen deledørtrekk evt
Saltkjelen Skrevet Tirsdag kl. 04:01 Skrevet Tirsdag kl. 04:01 Ja, det der fungerer i alle fall mye bedre. Så er det vel også like viktig å spraye mange tynne lag og la det tørke mellom, for for mange hurtige lag med matt gir halvblank overflate. Og i verste fall er det bare å finne seg noen donordørtrekk om dette skulle gå helt skeis. E39_Cato reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå