Kristian393 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Har en BMW X6 E71 30d 2011 som har et merkelig problem med strømforbruk. Har målt direkte på batteriet, og bilen går fint i sleep. Har målt ca. 0,038 A Problemet er at den plutselig våkner igjen av seg selv uten at bilen blir rørt. Da hører jeg et tydelig rele klikke i sikringsboksen bak, lyset i girspaken kommer på og jeg hører luftspjeldene/klimaanlegget bevege seg. Strømforbruket hopper samtidig opp til rundt 5–10 A. Etter en stund går forbruket ned til 0.7 A, og bilen sovner etter hvert helt. Så kan det samme skje på nytt. Har gått gjennom sikringene bak en etter en uten å finne noen som stopper problemet. Har også testet sikringer relatert til Comfort Access/dører og henger uten resultat. Jeg mener problemet begynte etter at batteriet ble skiftet, men kan ikke si dette 100 % sikkert. Batteriet er registrert/kodet. Noen som har vært borti lignende på E70/E71, eller har noen tips til hva som kan være årsaken til at bilen våkner igjen på denne måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå