Gå til innhold

540is

Medlem
  • Innholdsteller

    913
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Norge

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

540is's Achievements

  1. Siden du har trekt til såpass ville jeg heller sett på noe annet først, som trege stabstag lenkarmer og trege fjærbeinslager
  2. Bra jobbet, men på biler som har store drivknuter bør man først fjerne navet, da kan man legge drivakselen til sides og man kommer godt til på skruene. Ved montering så skrues først bare lageret fast, så trekkes navet inn i lageret med det nyinnkjøpte verktøyet ditt.
  3. Denne blå M2 er for tiden gjenganger i media som omtaler Nürburgring https://youtube.com/shorts/c2_PUtXbXcQ?feature=shared
  4. Har sett at E-Torx boltene som holder denne løsner og lager lyder
  5. Mitt eksemplar av denne kjøremaskinen ble kjøpt inn i 2006 og den er fremdeles i garasjen Muligens ikke like komfortabel som da den var ny i 1996, men ihvertfall mer morsom på raske svingete veier
  6. Siden det er en 2011 modell så tipper jeg at det er en F25 X3 , da er det like enkelt bak som foran å skifte bremseskjold.
  7. Om fjæra er knekt oppe og den går rett i innerskjermen så behøver det ikke å bli så mye lyd, men styringen blir rar
  8. De har ingen elektronikk innebygd nei
  9. Har bilen EDC understell er dette normal pris på støtdempere
  10. Og hva Euro klasse du har står i vognkortet. Når det er oppklart følges en av de prosedyrer Lars89 limte inn her.
  11. Var vanlig det før i tiden mens man hadde innsatsdempere. For å lede ut varmen fra demperen.
  12. Ikke så dårlig det vil jeg tro. Men jeg ville ha sjekket om bremseforsterkeren holder tett. Måtte bytte på en E70 for lenge siden fordi den lakk inn luft
  13. Fare for at noe har skjedd inni DPF da ja. Så lenge det bare er en sprekk/liten nedsmeltning og mottrykket holder seg innenfor parametere så er det vel bare å kjøre, men faren er jo om biter løsner og skaper blokkering . Prøv å se inni det med et endoskop? Hadde du problemer siden du tok den DPF rensen her tidligere ?
  14. Trykksensoren på denne har vel bare en slange og den går inn på riktig sted, etter katalysator og før dpf.
  15. Å bytte ut gamle plastdeler blir aldri feil, det kan bli dyrere om man holder opp. Min egen E39 540 fra 1996 er vel på tredje vannpumpe,radiator, termostat ,kjølevannsslanger og andre skjøre ting. Dette for å unngå prakk og unødvendige utgifter. Men jeg håper at du går for originale deler.
×
×
  • Opprett ny...