Bilen ser veldig bra ut, og dersom den er så bra som den ser ut som , så er det nok en grei pris. Ser ut som det USA-import. Ville nok sjekka historikk og stand nøye før kjøp.
Hei! Jeg har Supersprint bakpotter uten X-pipe på min M5 E39, og synes det høres veldig bra ut.
Akkurat passe med lyd, uten å bli for bråkete. Nokså stille inne i bilen, men bra med lyd ute. Går også gjennom på hver EU-kontroll.
Kunne kanskje vært artig med x-pipe i tillegg da.... 🙂
Har en 2010 X5 30d (N57) som jeg skifta øvre registerkjede på i 2024 på ca.228000 km.
Det var Sulland som gjorde arbeidet. Fikk en fastpris på kr.22000,- på forhånd.
Det ble imidlertid mye dyrere fordi de knakk to dyser og ødela toppdekselet..... 🤔
Hei! Jeg har maken bil som deg, men uten m-sport. Har ikke luftfjærer, men har utstyrskode 226 sport suspension. Den er nokså stiv, men synes det er god komfort på langkjøring. Veldig god å kjøre ellers. Kommer sikkert litt an på hva du er vant med fra tidligere.
Jeg har en 2010 mod.X5 3,0d, og har nylig skifta olje på girkasse, fordelingsgirkasse, fram-og bakaksel.
Den har gått 230000 nå, så det var sikkert på tide. Det er preventivt vedlikehold for å unngå problemer senere.
Jeg har en 2010 mod. X5 3,0d som har gått ca.230000 km. Skifta øvre registerkjede tidligere i år hos Sulland. De sjekka den og mente at den burde skiftes. Hørte ingen ulyder. Har ikke fått varsel om DPF i bilen enda, men tok en diagnose med Carly og der kom det opp et varsel om dette. Har tenkt å prøve rensemiddel på tanken først. Om dette ikke virker, blir det å prøve rensemiddel direkte i DPF. Levetiden på DPF er vel kanskje 250` km ?
Nei, det er en vanlig 3,0 d, men har skifta registerkjede og olje overalt, inkl. fram og bakaksel. Ellers er det en veldig god bil å kjøre, med god plass og kraft.
Hva er framdriftsplanen med 535 da ?
Hei! Har m5en fortsatt. Den er fortsatt nokså original, men har ikke blitt så mye kjøring.
Kjøpte også en 2010 X5 sist vinter, og har blitt en del vedlikehold på denne.