Da har jeg vært på første langtur med bilen i helgen og den fungerte selvfølgelig helt strålende!
Kjørte til fjells, ca 25 mil hver vei. Ble meget imponert over forbruket på den! Brukte 0,40 på mila hjemover i går, lå da for det meste på cruise control og hadde ikke Eco pro programmet aktivert.
En annen ting om virkelig imponerte var lysene, har ikke fått de til å fungere 100% der jeg har testet de tidligere. De holdt jaggu på som et strobeshow foran bilen. Ingen trafikanter blinket på meg heller så det tyder på at de er kjappe til å dimme ned. De anbefales på det varmeste hvis man kjører litt må mørklagte veier.