Gå til innhold

KireS

Medlem
  • Innholdsteller

    889
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av KireS

  1. Felger vaskes og poleres med SwissWax Autobahn
  2. Stjeler tråden din John og legger ut noen bilder til
  3. Vurderte disse da jeg og fruen skal på roadtrip i sørstatene til sommern. Men synes ikke det var verdt kostnaden. Ble rundt 13k for 15 dager vs 5500 kr for en Buick Lacrosse eller lignende, da bruker vi heller mellomlegget på finere hoteller. Men hadde vært morro for en dag eller to.
  4. Aha, da så jeg deg tror jeg. Synes det var noe kjent med deg, så deg sikkert på treffet ditt i sommer. Jeg var der med fruen. Møtte deg forøvrig i hønefoss i går kveld når jeg hadde kommet hjem fra kjøringa når du svingte inn på shell. Ja 316 var fin den men faller fort til kort med bakhjul strekk på is når det gjelder å få opp farta!
  5. Så du var også der ser jeg Var på samme selv, fra mandag til tirsdag. Utrolig bra og lærerikt! Fikk virkelig testet bilene der og man finner fort ut for et drog 5 serien er på is i forhold til 1 og 3 serien Favorittene var 120d Xdrive og 320d med M Performance stæsj. Så greidde jeg å få kloa i M550d når vi skulle kjøre bilene opp fra isen
  6. Var vel ikke dum pris?! 2010 730d http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40101227
  7. Tja, er nå hvertfall bedre på E39 enn E36 osv;)
  8. Er veldig fornøyd med Fjernlys assistenten og M pakken er et must! Mye utstyr jeg gjerne skulle hatt men det som jeg angrer på at jeg ikke tok med er comfort access. Koster ikke stort og irriterende å må ut med nøkkelen når jeg skal inn ut av bilen når jeg uansett ikke trenger den for å starte.
  9. Takk skal du ha. Ja er veldig glad i interiøret! Grattis med flott bil med grom motor!
  10. Den bakerste raden i biler som egentlig er for små til det ser ikke direkte trafikksikkert ut.
  11. Nei det kan jeg ikke si jeg har merket noe til og ikke sett noe til det i displayet. Grattis med ny bil forresten, du må få ut noen bilder
  12. Da har jeg vært på første langtur med bilen i helgen og den fungerte selvfølgelig helt strålende! Kjørte til fjells, ca 25 mil hver vei. Ble meget imponert over forbruket på den! Brukte 0,40 på mila hjemover i går, lå da for det meste på cruise control og hadde ikke Eco pro programmet aktivert. En annen ting om virkelig imponerte var lysene, har ikke fått de til å fungere 100% der jeg har testet de tidligere. De holdt jaggu på som et strobeshow foran bilen. Ingen trafikanter blinket på meg heller så det tyder på at de er kjappe til å dimme ned. De anbefales på det varmeste hvis man kjører litt må mørklagte veier.
  13. Fm fases ut i 2015 eller 17,husker ikke helt. Da blir det stille i bilen uten dab. Du bør absolutt ta med det!
  14. Nå du kjøper en 13 år gammel bil av den typen med mye vekt og elektronikk så kan du nok ikke la deg skremme av noen kroner til vedlikehold;)
  15. Grattis så mye med en fantastisk bil! Selv om den har litt mange pedaler Hva har du fått forespeilet i ventetid? Jeg måtte bare vente ca 1,5 måned fra bestilling på min F31.
  16. Ja plass er ikke alt! Vi var og prøvekjørte en skoda superb bare for å se hvordan den type bil var. Vi var rimelig kjapt enige om at vi gjerne ofrer plass for å slippe å kjøre scodillac
  17. Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Det var adaptive drive pakke den jeg prøvde. Kjent veldig godt på understellet når man valgt i mellom funksjonene. Men det var manuell gira. Den følt jeg ikke passet inn i bilen også er det mindre baksete plass på f30 en det er på f31. For vær gang men gir full gass og holder gass i 2sek så blinka antispinn lampa. Var bar asfalt og 3+ grader. Er det sånn til deg også? Er det E39'en du har du vurdere å bytte ut? hvilken motor tenker du på?
  18. Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett. Det var adaptive drive pakke den jeg prøvde. Kjent veldig godt på understellet når man valgt i mellom funksjonene. Men det var manuell gira. Den følt jeg ikke passet inn i bilen også er det mindre baksete plass på f30 en det er på f31. For vær gang men gir full gass og holder gass i 2sek så blinka antispinn lampa. Var bar asfalt og 3+ grader. Er det sånn til deg også? Nei jeg har ikke merket noe til det. Hørt flere som har vært borti dette med en type vinterdekk. Men nå har nok jeg vært overforsiktig med innkjøringen også så ikke gitt på så altfor mye heller.
  19. Det er godt å høre var det sportsunderstell på den? Jeg droppet det siden jeg liker litt mer comfort og en 316 blir ikke noe sportsbil uansett.
  20. Takker for det! Som du sier så er det ingen racer bil, men jeg synes det fungerer overraskende bra! Det er jo en 2 liter i den så den er ganske sterk. Oppleves absolutt ikke masete sammen med automatkassen,den giroer silkemykt og tenker aldri over at det er for mange gir. Anbefaler deg å teste en. 320 går selvfølgelig endel bedre men til min kjøring (9 mil til og fra jobb) hver dag i trafikk savner jeg ikke noe mer.
  21. Denne må vel være et veldig bra alternativ, veldig god pris! F30 328i http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39908296
  22. Tusen takk
  23. Jeg dro bare innom et bmw verksted. De tok bilde av rusten og sendte inn til BMW. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk svar men alt ble godkjent. Så jeg har gode erfaringer med rustgrantien.
×
×
  • Opprett ny...