Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. En liten oppdatering da, skjer ikke mye med denne for tiden. Men har nå fått dytta den inn i garasjen å plukka ned diffen, fikk tilbud om å bytte den i en 3,45 diff så da får jeg litt mer å jobbe med når den våkner til liv gjenn Finner da ut etter hvært om dette stemmer 👍 er vistnokk en ombygd diff da personen som eide den først brukte bilen til langkjøring. Så det vil nå vise seg
  2. ?
  3. Noen?
  4. Okey, ja håper rdu får den till åsså må du også lage prosjekt tråd Moro å se e34 prosjekter
  5. Noen?
  6. Hørtes ikke unormalt ut, kan sjekke senerehvordan det er hos meg. Funnet ut av noen av di andre problemene du hadde?
  7. Synd med o-ringer å oljesøl, men viktig at det blir tatt taki å ordnet skikkelig Er ikke lenge før vi får se denne ute på asfalten nå bare å stå på, blir kanon bra dette
  8. Kanon va du fant ut var feil så den ikke starta? Mye mer morro med forum enn facebook prosjekt, å ikke minst lettere å finne gjenn å holde styr på
  9. Ønsker å kjøpe automatkasse til E34 535 i god stand. Skal til oslo neste helg å kan da plukke opp på turen.
  10. Her har du en fin diy om du vill http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/5speedswap.htm
  11. Fryktelig kjedelig når det skal ta sånn tid, hadde selv laang ventetid på å få bytta automatkasse på ene min i fjor og. Føler med deg her, håper det årdner snart så denne får seg ut på veien gjenn
  12. Se her ja, dette blir meget bra
  13. Nøyaktig km.stand pr nu.
  14. Vet ikke hvordan det er med tps på disse, om man kan justere?
  15. Ang tomgangen hadde jeg litt samme symptomer, at den hang litt å ikke datt ned som den skulle. Dette var dog m30 motor, der var det tps som var ute av kurs. Nå kjenner jeg ikke disse m50 motorene på samme vis som m30 men, du kan jo prøve å justere tps om mulig? Ellers så gir jo tomgangsregulator noe samme symptomer men den har du rensa så det holdt... Evt få tatt en diagnose å sjekke feilkoder.
  16. Blir meget bra dette lorris bare å fortsette den gode jobbinga
  17. Godt å se flere som tar seg av e34 på en god måte. Har inntrykk av at generelt småfeil fører til at disse blir hugd rundt forbi :/ Stå på videre å høld liv i tråden
  18. Kjedet meg litt idag å måtte finne på noe. Ergo ble banebilen delebil, så denne er nå komplett lazurblau med framskjerm uten bulk. Så med det tenker jeg denne mest sannsynlig blir i mitt eie til neste eu er tatt med mindre noen kommer med en grei slump penger plutselig. Skal få slengt ut noen bilder etterhvert men nå er den møkkete. Rakk akkurat å få den ferdig til vi måtte avgårde med den.. Så har ikke noen bilder nå.
  19. Ett lite bildedryss med nye vinterhjul å med sommerhjula på
  20. Noen små tilbakeskritt må man regne med men er bare å brette opp armene gjøre det omgjenn. Så lenge det blir gjort årdentlig så er det jo greit Bare å stå på videre, bra jobba
  21. Servopumpe byttet i ettermiddag. Så nå er det slutt på hylinga
  22. Liten oppdatering her da, girkassa har plutselig bestemt seg for å tulle gjenn. Vill kunn gire manuelt å om man har kassa i M, ved kjøring i e og s girer den ikke. Å når man passerer 3000rpm går den i nødmodus. Den har jo vært småsær ei stund men nå er den jo helt på tur. Skulle egentlig ivei å hente en delebil men har ikke hatt mulighet med allt som har foregått hjemme å sånt så den sjansen gikk desværre fra meg. Men skulle gjerne hatt ei ny kasse da, 4hp22. Bilen er så behagelig med automat at den skal få være det en stund til. Mulig jeg har funnet ei kasse, men skulle sikkert fått totaloverhalt før man får montert ny...
×
×
  • Opprett ny...