Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Jada, så har ikke far vært oppmerksom nokk, så hu eldste hadde glemt pkk 😅 sa det jo da vi fikk bytta CAS enhet, at her må vi bytte bremser framme når vi skal legge på sommerhjul. Så tenkte værtfall ikke jeg mer over dette før hu fikk melding om bruksforbud 🙈 så da ble pkk i fullfart, eneste her var skiver framme, disse er noe tynnslitte. Så da ble det bestilt nye skiver og klosser, samt slitasjevarsler, dette kom idag. Jeg er bortreist på kurs å svigersønn ligger sjuk, så da blir det vel helgejobb 👌🏼 den har hatt no vibrering ved brems, så nå blir den vel enda bedre å kjøre 😊
  2. Hadde samme på ene e61 her og, fikk demontert visker fra ruta, men fikk ikke delene til å bevege seg. Endre opp med å ødelegge skitten å kjøpte faktisk på tema 😅 funker knall sålangt 👌🏼
  3. Grattis med ny bil for minsten, blir kjekt prosjekt dette Jan
  4. Faen og, den frister
  5. Lmm kanskje? Om den er gåen får du ikke no futt før 3000rpm værtfall
  6. Dem har hver sin e61 520d, ligger noe om alle 3 bilene våre på tråden. Ikke mye projekt basert, mest dilling å vedlikehold å evt problemer som evt dukker opp underveis. svigersønnen kjører e46, så han er skada han og 😅 så er bmw over hele linja
  7. Pr dags dato har jeg masse glede med g31, og nokk med å hjelpe ungdommene med deres E61 😅 føler ikke tia strekker til for å ha no mer prosjekt pr nå. Men man vet jo aldrig😅
  8. Flott å få lufta den masse 🤩 han eldste guttungen sier ofte at jeg aldri skulle solgt den siste min, 535ia og 535turbo'n 😅 jeg svarer bare at hadde ikke fått kjørt den med turbo uansett 😅😅 men e34 savnes av ungdommen å meg selv innimellom🙈 hærlige biler
  9. Flott prosjekt, kjører du noe effekt økning på denne?
  10. Ceramic coating har mange fordeler mtp å holde temp nede som da og gir ekstra effekt og du kan få det i farger nå til dags 😉 uansett en flott oppgradering med skikkelig grenrør
  11. Ser x-delete er tilgjengelig for G-serie nå, noen har erfaringer her? https://www.xautomotive.com/products/xdelete?srsltid=AfmBOor-t6twGNPX5w86kVxJRf9_IGtZTUSytc0ERuUjAD_Q1E-FG7az
  12. Stemningsbilde hjemmefra 😫🙈 Er jo nå man skulle vært hjemme å fått testa xdriven skikkelig 😅
  13. Jeg har alltid trivdes godt på rigg, men føler det ofte er disse små riggene mer sosiale å intime på en måte. Skjønner godt du savner det, eneste er jo dette med kontrakter å opp og nedturer i bransjen, akkurat det er litt drit mem ellers trives jeg godt på rig. Både hjemme i Norge og internasjonalt 😅 vi er jo mange raringer her ute som jeg sier 😅
  14. Et hærlig syn dagens vinter trafikk dette Tor Magne 🤩
  15. Stemmer som du sier her, er ganske unik sånn sett. Multiunit deluxe 😅 Arti du viste om riggen, du følger nå med litt ettersom du jettet riktig rigg 😅 Har ikke vært på disse intervensjonsfartøyene, men har litt fartstid på rigg å noe på borreskip. Du har bytta yrke eller er du fortsatt offshore?
  16. Hehe, sier du det. Ja stemmer det, er fortsatt Island Drilling, har drifta riggen selv siden 2019, før det var det Odfjell som hadde drift på den.
  17. Merkelig dette med fjærene på e61 ja, skjedde på begge her og.
  18. Det har du helt rett i Morten. Er nå på jobb ved spanskekysten, nærmere bestemt midt mellom Barcelona og Ibiza, utenfor Tarragona. Fått tilsendt no stemningsbilder hjemmefra, bl.a dette En stk kald forlatt g31 🙈 Ellers fungerer den sorte e61 520d'n som den skal etter CAS modul ble fixa 👌🏼
  19. Husker ventetida var jævelig lang når mann venta på stempler for boring av blokk da jeg selv fikk bygd motor 😅😅😅
  20. Små skummelt med dynamoen som leverer over evne, greit med litt forebyggende arbeid som å bytte motorfester og bunnpannepakning.
×
×
  • Opprett ny...