viggo E34
Medlem-
Innholdsteller
2477 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av viggo E34
-
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Jada, så har ikke far vært oppmerksom nokk, så hu eldste hadde glemt pkk 😅 sa det jo da vi fikk bytta CAS enhet, at her må vi bytte bremser framme når vi skal legge på sommerhjul. Så tenkte værtfall ikke jeg mer over dette før hu fikk melding om bruksforbud 🙈 så da ble pkk i fullfart, eneste her var skiver framme, disse er noe tynnslitte. Så da ble det bestilt nye skiver og klosser, samt slitasjevarsler, dette kom idag. Jeg er bortreist på kurs å svigersønn ligger sjuk, så da blir det vel helgejobb 👌🏼 den har hatt no vibrering ved brems, så nå blir den vel enda bedre å kjøre 😊 -
Faen og, den frister
-
Lmm kanskje? Om den er gåen får du ikke no futt før 3000rpm værtfall
-
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i viggo E34 sin Olaandref i BMW-prosjekter
Strøkent 🤩 -
Flott prosjekt, kjører du noe effekt økning på denne?
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i viggo E34 sin sveigis i BMW-prosjekter
Ceramic coating har mange fordeler mtp å holde temp nede som da og gir ekstra effekt og du kan få det i farger nå til dags 😉 uansett en flott oppgradering med skikkelig grenrør -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Ser x-delete er tilgjengelig for G-serie nå, noen har erfaringer her? https://www.xautomotive.com/products/xdelete?srsltid=AfmBOor-t6twGNPX5w86kVxJRf9_IGtZTUSytc0ERuUjAD_Q1E-FG7az -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
-
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Absolutt 😅 -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Jeg har alltid trivdes godt på rigg, men føler det ofte er disse små riggene mer sosiale å intime på en måte. Skjønner godt du savner det, eneste er jo dette med kontrakter å opp og nedturer i bransjen, akkurat det er litt drit mem ellers trives jeg godt på rig. Både hjemme i Norge og internasjonalt 😅 vi er jo mange raringer her ute som jeg sier 😅 -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Stemmer som du sier her, er ganske unik sånn sett. Multiunit deluxe 😅 Arti du viste om riggen, du følger nå med litt ettersom du jettet riktig rigg 😅 Har ikke vært på disse intervensjonsfartøyene, men har litt fartstid på rigg å noe på borreskip. Du har bytta yrke eller er du fortsatt offshore? -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Hehe, sier du det. Ja stemmer det, er fortsatt Island Drilling, har drifta riggen selv siden 2019, før det var det Odfjell som hadde drift på den. -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Stemmer bra det 😅 -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Stæmmer bra det 😅 -
Viggo's G31 540d pre lci, å 2xe61 520d lci
emne svarte i viggo E34 sin viggo E34 i Bilder og filmer / Show-off
Det har du helt rett i Morten. Er nå på jobb ved spanskekysten, nærmere bestemt midt mellom Barcelona og Ibiza, utenfor Tarragona. Fått tilsendt no stemningsbilder hjemmefra, bl.a dette En stk kald forlatt g31 🙈 Ellers fungerer den sorte e61 520d'n som den skal etter CAS modul ble fixa 👌🏼 -
Olas E34 S38B36 prosjekt. Garasjeplaner/drømmer
emne svarte i viggo E34 sin Olaandref i BMW-prosjekter
Husker ventetida var jævelig lang når mann venta på stempler for boring av blokk da jeg selv fikk bygd motor 😅😅😅 -
Skulebollens e34 M5. Bilen endelig tilbake!
emne svarte i viggo E34 sin Skulebollen i BMW-prosjekter
Små skummelt med dynamoen som leverer over evne, greit med litt forebyggende arbeid som å bytte motorfester og bunnpannepakning.
