Gå til innhold

RF91

Medlem
  • Innholdsteller

    3080
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av RF91

  1. Eg hadde hytta med neven til Dovre faller
  2. Nærma seg no 🙂 Når håpa du å få putta motoren i bilen?
  3. Fekk omsider på sommarsko og GUD BETRE MEG for eit sett med stylter bilen står på 😂😂
  4. Kom seg 😎 Din e andre E65'en eg ha sett i mitt liv so ha M-Sport montert. Den første såg eg no i vinter. Sjeldne saker 😄
  5. Skifta ikkje du topplager på ein i3 med låg(?) km.stand, @Eystein Ose? 🤔
  6. Ikkje av bilen, men i ledige stunder på jobb so tok eg denna: og fekk den til å sjå slik ut: Lite steg på veg til å få bilen ferdig 😄
  7. Eg trur mykje av grunnen til at SVV e meir klikkings på modifiserte bila e fordi folk, spesielt ungdomma, ha blitt heilt besatt av rakrøyr eksos som bråka so mykje so råd. Gjerne med pops and bangs, nåke so i mine høyres heilt forbanna hjernedødt ut 😂 Kanskje eg berre bynna å bli gammal, men når slutta folk å lika fin motorlyd til fordel for øyredøvande bråk? 🤔 Takk for at du kom til min TED Talk 👨‍🦳
  8. Hold deg til RZ'ane, spør du meg. Colakork blir på lik linja med rusta stålfelg, spør du meg 😄
  9. Kult, eg elska GS-felga 😁😎
  10. Du brifa voldsomt med han Porsche-vennen din, @Eystein Ose. Mine venne kan kjøpa Porsche óg altso 😐
  11. Schnitzer blir bra 😁 Hugs at du ikkje skal ha lakk på monteringsflatene (ifølge ekspertane) 🙃
  12. Har ikkje erfaring med å setta bort karosseriarbeid sjøl, men tilfeldigheitane (les: algoritmen) ville at Berntsen Karosseri skulle dukka opp på facebooken min. Ser ut til at dei gjer bra arbeid. Du kan jo eksempelvis høyra med dei om dei e innafor ein køyreavstand du finne akseptabel 😄 Ellers fins da sikkert andre lignande bedrifter i landet 🙂
  13. Vil nok kosta ein del å setta slikt arbeid bort til fagfolk. Ingen privatperson med forstanden i behold vil ta på seg slikt arbeid for småpeng mtp at rustsveising tek ein del tid 😅 Ha du vurdert å kjøpa deg eit Kemppi eller Esab sveiseapparat og gjera eit forsøk sjøl? 🙂
  14. Blir alltid imponert over folk so kan gå vegen med å retrofitta ting på eigahand. Elektronikk gir meg svettetokter og makspuls 😅
  15. Flott, då har eg fått svaret eg ville ha. B8 it is 😄 Takk, guttær 😎
  16. Har ein E70 3.0d som skal senkast med AC Schnitzer-fjører framme når sommarhjulene skal på. Vurderar Bilstein B8 framme og bak i samme slengen, men fjørene er visst berekna på OEM støtdemparar (eller tilsvarande). Er det då idiotisk å gå for B8, eller er det eit ikkje-problem? Vil B6 handtera 20mm senk utan problem? Har senka bilar 20-30mm på originale demparar før og aldri opplevd noko problem med det 😄 Bilen er M-Sport og fjørene senkar då ca 20mm 🙂 Bak er det luft og usikkert om senk er nødvendig. Kjem an på korleis den ser ut når fronten er litt lågare 😄
  17. Blanda følelsa angåande automat, men da e ikkje min bil 😄 Bra blir da nok uansett 😎
×
×
  • Opprett ny...